Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dates må til for å finne den rette mon tro? Tipper jeg har datet 20-30 stk siste 3 årene. Det har endt om med ingenting, flere dates, uforpliktende osv. Men aldri noe seriøst.

Det er ikke noe fasitsvar her, men det er kjiipt at det aldri ordner seg noe seriøst. Jeg husker seriøst ikke hvordan det var å være forelsket, kanskje jeg leter i feil målgruppe eller det rett og slett er uhyre vanskelig. who knows?..

Anonymous poster hash: 798e2...ebd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid gir du disse datene? Det tar jo flere måneder å faktisk bli kjent med en person, sånn sett funker jo ikke dating, men det funker å henge sammen over lengre tid.

Anonymous poster hash: 8f471...1e1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på det. noen dater funker ikke så altfor bra, mens andre fører til en ny date. Noen fører hit og noen fører dit. Poenget er at det ikke fører til noe seriøst, noe som er litt frustrerende.

AnonymBruker
Skrevet

Samme lurer jeg på! Når det gang på gang går til hælvete. Er jo litt ekkelt å ha over 1000 sexpartnere når man er 60 lissom.. bare fordi man satset alt!

Anonymous poster hash: 5418b...785
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ha sex med alle du dater da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dates må til for å finne den rette mon tro? Tipper jeg har datet 20-30 stk siste 3 årene. Det har endt om med ingenting, flere dates, uforpliktende osv. Men aldri noe seriøst.

Det er ikke noe fasitsvar her, men det er kjiipt at det aldri ordner seg noe seriøst. Jeg husker seriøst ikke hvordan det var å være forelsket, kanskje jeg leter i feil målgruppe eller det rett og slett er uhyre vanskelig. who knows?..

en trøst å se at jeg ikke er alene om å date, date, date og date hele tiden. Har hatt 10 dater på to år. Men siste året har jeg datet den samme fordi jeg orker ikke flere nye dater nå. Men jeg tror ikke at han er klar for noe skikkelig seriøse greier.

Anonymous poster hash: 84ed3...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ha sex med alle du dater da.

Nei men er lett for hvis man tror blindt på at dette er mannen i sitt liv for eksempel. Og det samme skjer gang på gang.

AnonymBruker
Skrevet

Nei men er lett for hvis man tror blindt på at dette er mannen i sitt liv for eksempel. Og det samme skjer gang på gang.

Er nettopp det jeg mener! Selv om man gjør alt riktig, venter en stund med å ha sex. Man får signaler på at mannen er interessert. Han kontakter deg stadig vekk og gir bekreftelse på at han er betatt av deg. Også blir man dumpa, også skjer det samme igjen.Og igjen. Og igjen. Og når man er sånn 50-60 år, så har man noen hundre eller tusen sexpartnere. Det er litt ekkelt da.

Like greit å holde igjen til man er gift da? Siden menn bare stikker av når det har gått noen måneder?

Gjest Mythic
Skrevet

Hvor lang tid gir du disse datene? Det tar jo flere måneder å faktisk bli kjent med en person, sånn sett funker jo ikke dating, men det funker å henge sammen over lengre tid.

Det vanskelige er jo å finne noen en har lyst til å henge sammen med over tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Det vanskelige er jo å finne noen en har lyst til å henge sammen med over tid :)

Det er det også! Jeg liker ikke å ha one night stands, men når en mann sier han er interessert i meg og bruker flere uker/måneder på å bli kjent med meg er det jo vanskelig å ikke bli betatt. Nå har jeg nettopp blitt dumpa IGJEN.

Jeg vurderer å gå i kloster! Det her er jo bare tøys!

Gjest Mythic
Skrevet

Det er det også! Jeg liker ikke å ha one night stands, men når en mann sier han er interessert i meg og bruker flere uker/måneder på å bli kjent med meg er det jo vanskelig å ikke bli betatt. Nå har jeg nettopp blitt dumpa IGJEN.

Jeg vurderer å gå i kloster! Det her er jo bare tøys!

Men du har da i det minste truffet en du ble betatt av. Jeg blir ikke det heller, og det er søren meg kjipt det også.

Skjønner at det er trasig å bli dumpa :klem: Fikk du noen forklaring på hvorfor han ikke ville mer, da?

AnonymBruker
Skrevet

Men du har da i det minste truffet en du ble betatt av. Jeg blir ikke det heller, og det er søren meg kjipt det også.

Skjønner at det er trasig å bli dumpa :klem: Fikk du noen forklaring på hvorfor han ikke ville mer, da?

Blir du ikke? Aldri? Problemet mitt er at jeg blir veldig fort betatt. Ikke forelska lissom, det tar ganske lang tid. Og da blir jeg jo desto mer såra. Nei assa han siste han var ikke over exen sin.. fint å få vite det etter 4 uker, der vi har vært sammen nesten natt og dag og han var så PÅ! Før det blir jeg stort sett avvist fordi mannfolka finner seg andre damer. Og det svir noe j....g. What do they have, that I don't? 3 tits?

Gjest Mythic
Skrevet

Blir du ikke? Aldri? Problemet mitt er at jeg blir veldig fort betatt. Ikke forelska lissom, det tar ganske lang tid. Og da blir jeg jo desto mer såra. Nei assa han siste han var ikke over exen sin.. fint å få vite det etter 4 uker, der vi har vært sammen nesten natt og dag og han var så PÅ! Før det blir jeg stort sett avvist fordi mannfolka finner seg andre damer. Og det svir noe j....g. What do they have, that I don't? 3 tits?

:ler:

Du er morsom! Skjønner at du blir oppgitt, men du må vel bare tenke at de som ikke vil ha deg, vil ikke du ha heller, sånn egentlig. Selv om det svir, så vil man jo ikke ha noen som ikke vil ha deg. Og når de ikke er over eksen, er det bare å skygge banen. Det går veldig sjelden bra.

Nei, jeg har ikke blitt betatt av noen på flere år. Men nå er jeg sikkert blitt så sær og vanskelig, at det skal noe til før jeg blir betatt :P

Skrevet

"Date" the dried fruit or "date" the social interaction?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...