AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har ikke trent på ett år og kroppen min e revansj. Jeg er tynn, men ingen muskler. Hvis jeg trener to dager, hvor jeg trener styrke på hele kroppen dag 1 og trener kardio (stairmaster eller jogging på mølle) dag 2, vil jeg da bli strammere? Jeg spiser ellers sunt, naturlig mye protein og fett, ligger i underkant av 100g protein om dagen. Har en aktiv jobb hvor jeg går hele dagen 3 dager i uken, går fort til og fra jobb i kanskje 30 min totalt dagen, men har skole 5 dager i 8 timer hvor jeg sitter helt stille. Er det noe håp i å få en strammer kropp til sommeren? Vil gjerne løfte rumpa noen cm og få bort litt lovehandles, har bare muligheten til å trene to dager i uka og de er dagen etter hverandre, derfor jeg tenker 1 dag styrke og 1 dag Cardio. Innspill anyone?Anonymous poster hash: 7c621...7e4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 All trening er bedre enn ingen trening så kjør på med dette om det er alt du rekker. Men du vil ikke se ut som en bikinifitnessdame innen sommeren. Anonymous poster hash: 2ee53...c62
Kira-delta Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Nhæ du vil ikke bygge noe særlig med muskler hvis du trener styrke en gang i uken. Hvis du er så aktiv i hverdagen, ville jeg skippet cardiodagen, og kjørt styrke to ganger i uken. Har du mulighet til å tenke litt alternativt ang treningen? Tenker du at du kun har tid til å dra på treningssenteret to timer i uken, eller hvor tenker du å trene? "Reglen" er at man bør trene styrke tre ganger i uken for å ha utbytte.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Nhæ du vil ikke bygge noe særlig med muskler hvis du trener styrke en gang i uken. Hvis du er så aktiv i hverdagen, ville jeg skippet cardiodagen, og kjørt styrke to ganger i uken. Har du mulighet til å tenke litt alternativt ang treningen? Tenker du at du kun har tid til å dra på treningssenteret to timer i uken, eller hvor tenker du å trene? "Reglen" er at man bør trene styrke tre ganger i uken for å ha utbytte. Har tid til trening to ganger i uken hvor jeg har tre timer til rådighet. Ellers er jeg opptatt med jobb og skole fra 6 om morgenen til 23 om kvelden hver dag. Så har ikke annen tid. Jeg trener egentlig cardio for helsens og velværet skyld, men kan eventuelt trene begge deler dag to. Er det lurt å trene styrke to dager på rad?Anonymous poster hash: 7c621...7e4
A.s Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 All trening er bedre enn ingen, og jeg tenker nok du vil se en forskjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå