AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har fått høre noen ganger at jeg må senke kravene mine for å få meg dame. Jeg mener at jeg ikke stiller urealistiske krav, blant annet foretrekker jeg at dere damer er normalvektige, ikke røyker og har feminine trekk. Jeg mener det ikke er å være for kravstor. Når det er sagt så mener endel at jeg sliter med å få meg dame fordi jeg er for kravstor/kresen. Jeg er 34 år og har et gjennomsnittlig utsende så det er nevnt. Hvis jeg skal senke kravene og gå ned i "standard" på damene, så er jeg redd for at de ikke tiltrekker meg på den måten. Vennskapelig spiller det ingen rolle, men jeg tror ikke jeg kan bli tiltrukket/forelsket i noen som ikke oppfyller de "kravene" jeg har. Har dere her noen erfaringer med på "senke på kravene" /"gå ned på standarden" ? Anonymous poster hash: 7b7e1...648
mijaa Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 De kravene du nevner er jo ganske subjektive da, bortsett fra det med ikke-røyk, så vet ikke hva du legger i de. Hvis mange har fortalt deg at du er kravstor og/eller kresen, så er du nok fort det. Men! Gjør det deg noe at du er det? Hvis du sliter veldig med at du ikke har dame, så burde du nok gi noen som ikke oppfyller alle kravene dine en sjanse, men hvis du har det greit som singel ser jeg ingen grunn til å "gå ned i standard", som du så fint kaller det. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Er ikke de fleste jenter slik da? Anonymous poster hash: 6108d...374 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har fått høre noen ganger at jeg må senke kravene mine for å få meg dame. Jeg mener at jeg ikke stiller urealistiske krav, blant annet foretrekker jeg at dere damer er normalvektige, ikke røyker og har feminine trekk. Jeg mener det ikke er å være for kravstor. Når det er sagt så mener endel at jeg sliter med å få meg dame fordi jeg er for kravstor/kresen. Jeg er 34 år og har et gjennomsnittlig utsende så det er nevnt. Hvis jeg skal senke kravene og gå ned i "standard" på damene, så er jeg redd for at de ikke tiltrekker meg på den måten. Vennskapelig spiller det ingen rolle, men jeg tror ikke jeg kan bli tiltrukket/forelsket i noen som ikke oppfyller de "kravene" jeg har. Har dere her noen erfaringer med på "senke på kravene" /"gå ned på standarden" ? Anonymous poster hash: 7b7e1...648 hva mener man når man sier feminine trekk? Anonymous poster hash: 70681...32b 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Du har sikkert flere krav enn det? Og et gjennomsnittelig utseende.. veldig vanskelig å vite hva det vil si. Kan godt hende de som sier du må senke kravene tenker det er andre ting enn det du nevner. Nei, selv har jeg aldri tatt til takke med noen. Er fortsatt singel og går på dates med folk hvor jeg er usikker på tiltrekningen, og det funker aldri. Men du er 10 år eldre enn meg, og jeg tenker kanskje annerledes hvis jeg fortsatt er singel om 10 år. Anonymous poster hash: 3cc48...2a6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Beklager å måtte si det, men en mann som sier han har et gjennomsnittlig utseende er som regel langt under det.. Menn har større selvtillit ang utseende, og har ofte ikke så realistisk syn på seg selv. Anonymous poster hash: c8504...6dc 6
Petra75 Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er nok også kresen - i forhold til de som går inn i nytt forhold annenhver uke. Men jeg kan ikke bli sammen med noen jeg ikke er tiltrukket av bare fordi jeg skal være sammen med noen - så da får det heller bare være slik. 2
Becka Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Det handler kanskje om å stille seg litt mer åpen for de man møter på sin vei, og ikke bare avfeie med en gang fordi de ikke tilfredstiller alle krav. Det kan jeg si selv med erfaring. Menn jeg ikke trodde var "min type" skulle vise kunne vekke følelser i meg likevel. Noen krav skal man ha, de som er svært viktige for enn. Men kanskje prøve å se deg litt rundt, og ikke låse seg fast i sine krav, hvis de kanskje ikke er så viktige. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er litt kresen, jeg innrømmer det. Men det er lov å ha sine krav. Jeg mener selv at det ikke er så ille krav. Jeg kommer ikke til å ta til takke med noen, da er jeg heller singel. Anonymous poster hash: 7b7e1...648
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Det finnes alltids en som passer. Jeg ville ikke senket på "hovedkravene" mine.. Jeg har egentlig sjalu folk i vrangstrupen, for en eks var sykelig sjalu. Men nå kan jeg godta litt sjalusi, og se det som et tegn på at han ikke vil miste meg osv. Men tillit er et must. Kan ikke ha en mistenksom og kontrollerende fyr. Et krav hos meg også er egentlig at han er røykfri. Men.. Det finnes fantastiske karer som røyker, så man kan håpe at de trapper ned og slutter, heller enn å legge de i nei-bunken Anonymous poster hash: 0cbab...848
Obiola Skrevet 5. mars 2015 #12 Skrevet 5. mars 2015 Blir du ofte avvist da? Og avviser du ofte de som er interessert i deg? Om det er tilfelle så er det kanskje noe i det de sier... 1
Gjest Mythic Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har fått høre noen ganger at jeg må senke kravene mine for å få meg dame. Jeg mener at jeg ikke stiller urealistiske krav, blant annet foretrekker jeg at dere damer er normalvektige, ikke røyker og har feminine trekk. Jeg mener det ikke er å være for kravstor. Når det er sagt så mener endel at jeg sliter med å få meg dame fordi jeg er for kravstor/kresen. Jeg er 34 år og har et gjennomsnittlig utsende så det er nevnt. Hvis jeg skal senke kravene og gå ned i "standard" på damene, så er jeg redd for at de ikke tiltrekker meg på den måten. Vennskapelig spiller det ingen rolle, men jeg tror ikke jeg kan bli tiltrukket/forelsket i noen som ikke oppfyller de "kravene" jeg har. Har dere her noen erfaringer med på "senke på kravene" /"gå ned på standarden" ? Anonymous poster hash: 7b7e1...648 Du skal selvfølgelig ikke ta til takke med noen. Det går aldri bra. Man må jo føle seg tiltrukket til den man skal være sammen med. Nå er det likevel en gang sånn at man kan ha "kravlister" så mye man bare orker, men når man møter noen man faller for, så går som regel den lista rett ut av vinduet. Det betyr ikke at man skal lukke øynene for ting man vet man ikke kan leve med, bare for å være sammen med noen, men at man kanskje faller for noen man aldri trodde man kunne falle for. Ha et litt mer åpent sinn, for å si det enklere
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2015 #14 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Jeg har fått høre noen ganger at jeg må senke kravene mine for å få meg dame. Jeg mener at jeg ikke stiller urealistiske krav, blant annet foretrekker jeg at dere damer er normalvektige, ikke røyker og har feminine trekk. Jeg mener det ikke er å være for kravstor. Når det er sagt så mener endel at jeg sliter med å få meg dame fordi jeg er for kravstor/kresen. Jeg er 34 år og har et gjennomsnittlig utsende så det er nevnt. Hvis jeg skal senke kravene og gå ned i "standard" på damene, så er jeg redd for at de ikke tiltrekker meg på den måten. Vennskapelig spiller det ingen rolle, men jeg tror ikke jeg kan bli tiltrukket/forelsket i noen som ikke oppfyller de "kravene" jeg har. Har dere her noen erfaringer med på "senke på kravene" /"gå ned på standarden" ? Anonymous poster hash: 7b7e1...648 Hva har du og tilby de her normalvektige feminine ikkerøykende damerne da? Endret 5. mars 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #15 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har fått høre noen ganger at jeg må senke kravene mine for å få meg dame. Jeg mener at jeg ikke stiller urealistiske krav, blant annet foretrekker jeg at dere damer er normalvektige, ikke røyker og har feminine trekk. Jeg mener det ikke er å være for kravstor. Når det er sagt så mener endel at jeg sliter med å få meg dame fordi jeg er for kravstor/kresen. Jeg er 34 år og har et gjennomsnittlig utsende så det er nevnt. Hvis jeg skal senke kravene og gå ned i "standard" på damene, så er jeg redd for at de ikke tiltrekker meg på den måten. Vennskapelig spiller det ingen rolle, men jeg tror ikke jeg kan bli tiltrukket/forelsket i noen som ikke oppfyller de "kravene" jeg har. Har dere her noen erfaringer med på "senke på kravene" /"gå ned på standarden" ? Anonymous poster hash: 7b7e1...648 Hei, Er også mann 34år - du bør aldri senke kravene, tvert imot heve dem. De fleste kvinner blir også bare mer kresne med alderen selv. Anonymous poster hash: fe130...141 1
Nettinettet Skrevet 5. mars 2015 #16 Skrevet 5. mars 2015 Hvorfor fokusere på krav i det hele tatt tenker jeg.. Følelser er viktigere. Får du de rette følelsene og den andre føler det samme så er det rett.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #17 Skrevet 5. mars 2015 Hvorfor fokusere på krav i det hele tatt tenker jeg.. Følelser er viktigere. Får du de rette følelsene og den andre føler det samme så er det rett.. Følelser er for kvinner.. Vi menn er nok en del mer kompliserte iogmed at vi tar det rasjonelle og logiske også med i ligningen, og ikke utelukkende følelser. Tenk hvor gale det hadde gått hvis vi alle skulle styrt skuta etter hvordan vi følte oss selv hele tiden ? ...jaja nok om det. Anonymous poster hash: fe130...141 2
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2015 #18 Skrevet 5. mars 2015 Følelser er for kvinner.. Vi menn er nok en del mer kompliserte iogmed at vi tar det rasjonelle og logiske også med i ligningen, og ikke utelukkende følelser. Tenk hvor gale det hadde gått hvis vi alle skulle styrt skuta etter hvordan vi følte oss selv hele tiden ? ...jaja nok om det. Anonymous poster hash: fe130...141 Men hvis følelser er for kvinner, hvordan kan det da ha seg at de mest irrasjonelle ut av oss alltid er menn?
Nettinettet Skrevet 5. mars 2015 #19 Skrevet 5. mars 2015 Følelser er for kvinner.. Vi menn er nok en del mer kompliserte iogmed at vi tar det rasjonelle og logiske også med i ligningen, og ikke utelukkende følelser. Tenk hvor gale det hadde gått hvis vi alle skulle styrt skuta etter hvordan vi følte oss selv hele tiden ? ...jaja nok om det. Anonymous poster hash: fe130...141 Hva vi tenker om en person handler jo om hva vi føler om personen. At enkelte menn later som om de ikke har følelser er jo en ting, men sannheten er det ikke.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #20 Skrevet 5. mars 2015 Hva vi tenker om en person handler jo om hva vi føler om personen. At enkelte menn later som om de ikke har følelser er jo en ting, men sannheten er det ikke.. "Ikke utelukkende følelser" skrev jeg ..så blir det tolket som "ikke har følelser?" slitsomt å forholde seg til slike feiltolkninger ... Anonymous poster hash: fe130...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå