Gå til innhold

Jeg er så forbanna lei min kollektiv samboer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er en feit og lat jente på 28 år, siden jeg flyttet inn i kollektivet har hun ikke vært i jobb 1 gang.

Hun er en sånn irriterende person som skal prike på alt og alle når noen gjør feil som f.eks. å glemme å skru av lyset på badet, eller kjøkkenet.

Jeg ser henne ofte på sofaen i stuen og ser på film med middels høy lyd sent til kl 2 tiden, og jeg må stå opp kl 6 for å dra på jobb for å tjene penger som jeg skal skatte til staten, som videre går til å finansiere hennes "ferie"

Nå har hun fått seg en kjæreste, en ordentlig slesk type som jeg blir kvalm av innvendig av å se på, har på seg pannebånd og håret gredd bakover som drar det stygge trynet hans enda mer bakover.

Heldigvis er resten av de jeg bor med i kollektivet greie og rolige, men det er noe med den jenta som får meg til å gå fnat.

Ville bare ventilere.. takk

Anonymous poster hash: 68323...7d5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Stinky
Skrevet

Så fint at du er perfekt, da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en feit og lat jente på 28 år, siden jeg flyttet inn i kollektivet har hun ikke vært i jobb 1 gang.

Hun er en sånn irriterende person som skal prike på alt og alle når noen gjør feil som f.eks. å glemme å skru av lyset på badet, eller kjøkkenet.

Jeg ser henne ofte på sofaen i stuen og ser på film med middels høy lyd sent til kl 2 tiden, og jeg må stå opp kl 6 for å dra på jobb for å tjene penger som jeg skal skatte til staten, som videre går til å finansiere hennes "ferie"

Nå har hun fått seg en kjæreste, en ordentlig slesk type som jeg blir kvalm av innvendig av å se på, har på seg pannebånd og håret gredd bakover som drar det stygge trynet hans enda mer bakover.

Heldigvis er resten av de jeg bor med i kollektivet greie og rolige, men det er noe med den jenta som får meg til å gå fnat.

Ville bare ventilere.. takk

Puler hun og den nye typen hennes slik at du hører det? Evt plager det deg også?

Anonymous poster hash: 96ff7...f92

AnonymBruker
Skrevet

Så fint at du er perfekt, da.

Jeg er overhode ingen perfekt type.

Men jeg jobber, og har jobbet siden jeg var 16 år.

Jeg prøver å passe på støynivået mitt etter kl 23:00

Jeg rydder alltid opp etter meg i fellesarealer fordi det må man jo nesten i et kollektiv.

Sånne ting jeg ser som et selvfølge betyr ikke noe for henne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Puler hun og den nye typen hennes slik at du hører det? Evt plager det deg også?

Anonymous poster hash: 96ff7...f92

Takk og lov for at de ikke knuller høylytt.

Men de flørter åpenlyst ved å kile hverandre høylytt kl 2 på natta.

Skrevet

Høres ut som om du burde finne et annet sted å bo.

Hva med en helt egen leilighet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du burde finne et annet sted å bo.

Hva med en helt egen leilighet?

det har jeg ikke råd til.

Skulle jeg leie i oslo alene så koster det ca 10 000, skal jeg kjøpe må jeg ha 300k i egenkapital

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg eget sted å bo;)

høres ut som den jenta og hennes kjæreste ikke har respekt for andre. Bor man med andre så skal man vise respekt uansett boforhold, om man er gift, kjærester, venner osv spiller ingen rolle..man skal vise respekt.

Anonymous poster hash: 50918...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Er du i vestfold eller?

Anonymous poster hash: 6550a...bdc

Skrevet

Hva med et annet kollektiv? Et der det er normale husregler?

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med/til henne?

Anonymous poster hash: f99b8...a8a

AnonymBruker
Skrevet

Du passer neppe til å bo i kollektiv når du anser bakovergredd hår som et vesentlig ankepunkt.

Anonymous poster hash: 70452...b92
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kollektiv er til tider dritt. Hvilket er motivasjon til å tjene nok penger til å finne et eget sted.

Anonymous poster hash: 60580...a94
Skrevet

Å bo i kollektiv er nesten alltid en utfordring. Holdt ut i to år...vi hadde ei som aldri vasket opp eller gjorde annet husarbeid, ei som snakket HØYT på Skype i evigheter, en som brukte to timer på å dusje- og jeg og typen (som jeg nå er gift med :hug: ) hadde sikkert noe som irriterte de andre...f.eks å støvsuge utenfor døra til det ene paret når de hadde seg høylydt og stønnende inne på rommet sitt.... :fnise:

Har dere satt opp kollektiv regler? Hvem som skal gjøre hva, og når det skal gjøres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...