Gjest lilling Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Hei. Jeg lurer på hva dere mener. Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Altså "tatt" det dere kunne få? -om du skjønner...
waco Skrevet 15. august 2004 #2 Skrevet 15. august 2004 Hei. Jeg lurer på hva dere mener. Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Altså "tatt" det dere kunne få? -om du skjønner... Hvor mye må man ofre da? Er det slik at man blir gående sammen de gangene man ikke har sex også? Waco
Rapitap Skrevet 15. august 2004 #3 Skrevet 15. august 2004 Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Nei.
waco Skrevet 15. august 2004 #4 Skrevet 15. august 2004 Nei. Hva mer må han ha da Anafugia, fin jobb og stor bil og flottere hytte?
Gjest Hillary.. Skrevet 15. august 2004 #5 Skrevet 15. august 2004 Hva mer må han ha da Anafugia, fin jobb og stor bil og flottere hytte? Nå kan ikke jeg svare for Anafugia. Men likevel. Waco, tror du kvinner bare er materialister? Jeg vil ha kjærlighet, vennskap og kommunikasjon. For meg er faktisk dette en forutsetning for sex. Hvis noen tilbyr bare sex - uten å være glad i deg og anerkjenne deg overfor resten av verden - så er det samme som å invitere med på McDonalds i skjul. Men mange liker jo McDonalds.
Gjest Lea Skrevet 15. august 2004 #6 Skrevet 15. august 2004 Hva mer må han ha da Anafugia, fin jobb og stor bil og flottere hytte? Fin jobb = Masse overtid Flottere hytte = Krever masse vedlikehold og plikt-ferier Ikke positivt egentlig.. Men en stor varebil som kan brukes til å kjøre søppel til Grønmo og hente kjøkkeninnredning på IKEA er fint. Jeg kunne ikke vært i et sånt forhold som er beskrevet her. I tillegg må han gå an å leve sammen med i hverdagen. Noe som ikke alltid er like lett.
Sita Skrevet 15. august 2004 #7 Skrevet 15. august 2004 Jeg kunne ikke ha levd sånn, man må kunne leve sammen også, mye som skal "klaffe" etter min mening.Hadde det kun vært snakk om sex, kunne jeg like godt vært alene
alisia4 Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 Jeg mener at sex har en viktighet på ihvertfall 70% i et GODT fungerende forhold. Men om det var bare sexen som fungerte og ingenting annet, ville jeg selvsagt ikke blitt i forholdet. Det skal mye mer til for å ha det godt enn sex, bare for å påpeke det.
Cand alt Skrevet 15. august 2004 #9 Skrevet 15. august 2004 Hei. Jeg lurer på hva dere mener. Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Altså "tatt" det dere kunne få? -om du skjønner... Nei, god sex kan man få uten å ha et forhold.
Gjest MrsL Skrevet 15. august 2004 #10 Skrevet 15. august 2004 Om dere begge er enige om at dette kun dreier seg om sex - greit. Men ikke om den ene parten vil noe mer, eller er ute etter et langvarig forhold i livet sitt (enten med denne mannen eller en annen)
Gjest Eir Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Altså "tatt" det dere kunne få? -om du skjønner... Nei. Jeg har vært i ett sånt forhold, og fant fort ut at jeg kunne finne noe mye bedre, med en gang det var slutt.
Babette Skrevet 15. august 2004 #12 Skrevet 15. august 2004 Det hadde ikke vært noe for meg. Men folk er forskjellige, og det fungerer sikkert fint for enkelte. Gjør hva som passer for deg
Tusenfryd Skrevet 15. august 2004 #13 Skrevet 15. august 2004 Hvis det kun er sex, er dere elsker/elskerinne, det er ikke et forhold. Jeg har hatt elskere jeg, men liker bedre å ha kjæreste. Jeg hadde aldri blitt i et "forhold" med forpliktelser som kun ga meg sex.
waco Skrevet 16. august 2004 #14 Skrevet 16. august 2004 Hvis det kun er sex, er dere elsker/elskerinne, det er ikke et forhold. Jeg har hatt elskere jeg, men liker bedre å ha kjæreste. Jeg hadde aldri blitt i et "forhold" med forpliktelser som kun ga meg sex. Men dere har misforstått alt egentlig. God sex er jo beviset for at kommunikasjonen, tryggheten og harmonien er som den skal... Waco
Laban Skrevet 16. august 2004 #15 Skrevet 16. august 2004 God sex er jo beviset for at kommunikasjonen, tryggheten og harmonien er som den skal... Waco Vel, her må jeg si meg veldig uenig. Det går an a ha suveren sex uten at overnevnte foreligger!
Saga Skrevet 16. august 2004 #16 Skrevet 16. august 2004 Hei. Jeg lurer på hva dere mener. Hvis sex er det eneste en kan få og et forhold er vanskelig pga flere ting....Ville dere da nøyd dere med det? Altså "tatt" det dere kunne få? -om du skjønner... Nei. Hvis det kun handler om sex, da er det like greit å avslutte "forholdet" så begge to kan gå videre, eller prøve å rette opp ting, men det var ikke temaet. Livet som single er ikke så ille og man kan ha sex relasjoner også, uten forpliktelser der det aldri var følelser inne i bildet fra begynnelsen av. En person du har sterke følelser for som kun vil gi deg sex er ikke sundt, ikke for deg selv og ikke for ham.
Gjest MrsL Skrevet 16. august 2004 #17 Skrevet 16. august 2004 Vel, her må jeg si meg veldig uenig. Det går an a ha suveren sex uten at overnevnte foreligger! Her må jeg nok si meg enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå