AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Noen som har dette løpebeltet? http://www.lopeskjort.no/categories/flipbelt Jeg har hatt noe lignende, men den fikk jeg ikke min iPhone i, så har aldri testet. Men denne fikk jeg lyst å teste. Den er jo stor nok til en iPhone 6 også. Men er skeptisk til om den "bomper" eller ikke. Anonymous poster hash: fb19f...a1c
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Eg har eit slikt, og diggar det, det sit kjempegodt!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Takk da tar jeg sjangsen Må jo ha løpebelte nå som løpesesongen (for meg) er på vei Det jeg har nå har ikke plass til iPhone 6 og så bomper det også når jeg løper Anonymous poster hash: fb19f...a1c
Gjest Tigress Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Takk da tar jeg sjangsen Må jo ha løpebelte nå som løpesesongen (for meg) er på vei Det jeg har nå har ikke plass til iPhone 6 og så bomper det også når jeg løper Anonymous poster hash: fb19f...a1c Eg har S5 og det funkar fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå