FantasDick Skrevet 5. mars 2015 #1 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg er gravid og savner så fryktelig å ta et glass rødvin, så lurer på om noen har smakt en god alkoholfri rødvin? Hører at det ikke finnes, men er lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg tviler veldig sterkt. Men hva med druejuice? Det var fast "vinerstatning" under graviditet for venninnene mine på vinkvelder. Anonymous poster hash: 3b192...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 5. mars 2015 #3 Del Skrevet 5. mars 2015 Vet at det finnes en solbærvin, men jeg har aldri prøvd den. De har den på polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 Har blitt advart mot alkoholfrie viner, fordi de visstnok rett og slett ikke smaker spesielt godt, men jeg har drukket noen veldig gode fruktjuicer i løpet av svangerskapet. Fås kjøpt på Vinmonopolet og sikkert i butikker med stort utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 5. mars 2015 #5 Del Skrevet 5. mars 2015 God alkoholfri vin finnes ikke. Ikke etter min oppfatning i allefall. Den beste erstatningen jeg fant var "Vår", en druejuice som selges på Vinmonopolet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mars 2015 Det ante meg at det ikke fantes! Takk for andre tips og forslag, skal ta en tur innom polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 6. mars 2015 #7 Del Skrevet 6. mars 2015 God alkoholfri rødvin finnes rett og slett ikke. Gudene skal vite jeg har prøvd! Kjøpte en fantastisk god alkoholfri cava for et par år siden- kostet rundt 80 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå