Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått litt bart over leppa (er kvinne) og nappa bort det mest synlige med Pinsett. Turte ikke med barberhøvel i tilfelle det vokser ut dobbelt så masse og enda svartere, men er det sånn som skjer nå og med pinsetten? Hadde bare litt dun.

Anonymous poster hash: 729c8...bbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å kjøpe voksstrips :) Fås blant annet på Vita.

Anonymous poster hash: 48b74...749
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tar det bort med øyenbrynskniv eller vokser. Har bare lyst dun, men det er mer synlig når jeg har på foundation, noe jeg har hver dag. Hårene blir ikke mørkere eller tykkere av å ta de bort med øyenbrynskniv eller barberhøvel, men viss du ønsker en litt mer langvarig effekt er voks lurt :)

Skrevet

Jeg anbefaler STERKT hårfjerningskrem! Fåes på vita :)) Enkelt, raskt ,ikke smertefullt, og varer i uker! :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Tenker å prøve voksing eller hårfjeringskrem.

Men er det sånn at nå som jeg har nappa med Pinsett at det kommer tilbake med masse svarte og tykkere hår?? Det var liksom det jeg mest fryktet. Skal i bursdag nå og trengte en kjapp løsning, så istedenfor å dra til byen å kjøpe det så tok jeg bare pinsetten spontant..

Men var dette veldig galt?

TS

Anonymous poster hash: 729c8...bbf

Skrevet

Det er AKKURAT det samme å dra håret ut med pinsett som å dra det ut med voks. Eneste forskjellen er at med voks så drar du ut flere hår på en gang, så det går fortere. Det er akkurat det samme som skjer. Håret blir dratt ut med roten, og det vokser ut igjen etterpå. Samme antall hår. Samme farge (bare ikke solbleket). Med hårfjerningskrem, så blir det det samme som barbering. Du "kutter" av håret, og det kommer fort tilbake (samme antall hår, også her. Det kan virke tykkere siden håret er kuttet rett av). Med hårfjerningskrem, så blir vel håret kuttet litt lengre nede enn ved barbering, så det varer gjerne en dag eller to lengre.

Slapp av. Du ender ikke opp som Burt Reynolds. Det vokser ut igjen litt og litt, like synlig som før, og så tar du det bort igjen etter hvert.

• Liker 3
Gjest fotballflue
Skrevet

Hvis du bruker hårfjerningskrem, så pass på å teste den et annet sted på kroppen før du tar det i ansiktet. Det er mange som er allergisk mot det. Jeg er det, og jeg gikk rundt med store hovne "blemmer" etter å ha brukt det på kroppen.

Skrevet

Og pass på at du kjøper pakningen beregnet for ansikt :)

Skrevet

Jeg bruker threading på "barten", en sytrå med andre ord.
tar meg 4minutter, er mindre smertefullt enn voks i mine øyne, og har samme effekten som voks.
Bare at du slipper evt. sår og små nupper dagen etterpå.
Pluss at det ikke koster noe, annet enn en rull med tråd :-)
Bruker det også på de lyse dunene rundt øyenbrynene osv.
Helt genialt, vokser likt ut igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...