AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg satte strikk på en (stor) indre hemoroide i dag. Har nå så inni ..... vondt!!! Er det noen som har erfaring med dette? Skal det føles GRUSOMT?Anonymous poster hash: 63cbf...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Det gjør vondt ja. Meningen er jo at vevet skal dø, når det ikke får o2 gjør det vondt.Anonymous poster hash: fde01...57f
theoneandonly Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Okei. Lege sa at det kunne gjøre litt vondt/være ubehagelig, men jeg har grått i flere timer nå, er kvalm og jævelig.. Så begynte å lure på om noe vart galt. Takk for svar! :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Okei. Lege sa at det kunne gjøre litt vondt/være ubehagelig, men jeg har grått i flere timer nå, er kvalm og jævelig.. Så begynte å lure på om noe vart galt. Takk for svar! :-) Hvis det er så ille så skader det ikke å ringe å høre.. jeg hadde vondt, men ikke så vondt at jeg gråt. Men det var å ligge på sofaen resten av dagen...Anonymous poster hash: fde01...57f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Dette visste jeg ikke gikk an?? Altså satte du strikk på HOS legen, eller fikk du en slags strikk du skulle sette på selv? Jeg er selv operert for hemoroider for noen år tilbake, var i narkose, men de beskrev at de kuttet dem av med en "tråd". Jeg hadde da også noe de kalte en hudfold som de sa de skulle prøve å ta på samme måte, men at disse erfaringsmessig kom tilbake igjen. Hermoroidene er helt borte, men hudfolden ble verre. Jeg tror det er en "tom" hemoroide som har etterlatt en hudfold på utsiden av anusringen. Kan slike fjernes "bare" med strikk? (Og ikke minst; stakkars deg som har så vondt!!! Håper du blir kvitt faenskapen etterpå strikkbehandling. Selve operasjonen av hermoroidene var jo smertefri, men jeg slet med å få gått på do i to måneder etterpå; det revnet litt og blødde og sved, gråt hver gang jeg var på do og gjorde nr to i ca to måneder.. Håper du slipper slikt med metoden du lider deg gjennom nå...) Anonymous poster hash: 9f84b...b72
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Dette visste jeg ikke gikk an?? Altså satte du strikk på HOS legen, eller fikk du en slags strikk du skulle sette på selv? Jeg er selv operert for hemoroider for noen år tilbake, var i narkose, men de beskrev at de kuttet dem av med en "tråd". Jeg hadde da også noe de kalte en hudfold som de sa de skulle prøve å ta på samme måte, men at disse erfaringsmessig kom tilbake igjen. Hermoroidene er helt borte, men hudfolden ble verre. Jeg tror det er en "tom" hemoroide som har etterlatt en hudfold på utsiden av anusringen. Kan slike fjernes "bare" med strikk? (Og ikke minst; stakkars deg som har så vondt!!! Håper du blir kvitt faenskapen etterpå strikkbehandling. Selve operasjonen av hermoroidene var jo smertefri, men jeg slet med å få gått på do i to måneder etterpå; det revnet litt og blødde og sved, gråt hver gang jeg var på do og gjorde nr to i ca to måneder.. Håper du slipper slikt med metoden du lider deg gjennom nå...) Anonymous poster hash: 9f84b...b72 Å bruke strikk er for innvendige hemoroider og gjøres av en spesialist på en poliklinikk. Utvendige hemoroider må skjæres bort, sånn som du har gjort. Anonymous poster hash: f4374...871
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Jeg fikk en liten sprøyte med xylocain da jeg fikk mine hemoroider fjernet. Legen sa bare at jeg skulle dytte litt opp om smertene ble veldig ubehagelig og det hjalp etter bare et halvt minutt og varte i godt og vel en time før smertene kom igjen og jeg tok en ny dose. Du kan jo ringe legen og høre om du kan få det? Anonymous poster hash: c2ec0...896
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Huff, det er grusomt! Selv lå jeg i fosterstilling i et døgn etterpå.Anonymous poster hash: d8e41...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå