Gå til innhold

Ting du har kjøpt som har forbedret livet ditt.

Anbefalte innlegg

Gjest Booker
Skrevet

Hva har du kjøpt som har gjort deg glad, produktiv osv. Kom med tingene! :D

Jeg begynner:
hour-glass.jpg
Jeg bruker timeglasset som produktivitet, jeg gjør 30 min med en aktivitet (studere f.eks) så tar jeg 5-10 min pause og snur glasset igjen og fortsetter med 30 min aktivitet. Det har hjulpet meg mye hvertfall!

61zduXNurAL._SL1500_.jpg
Planlegger! Jeg kunnet ikke ha levd uten denne her. Er helt forelska i min planlegger. Er utrolig praktisk å ha alt på et sted!

sleep-cycle.jpg
Sleep Cycle! Er en app jeg bruker for å stå opp, den registrerer når du sover lettest og dypest og vekker deg veldig behagelig når du sover lettest om morgenen. Den greier å vekke meg hver gang. Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valpen min :rodmer:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

gressklipperrobot

Anonymous poster hash: 1c645...410
  • Liker 5
Skrevet

Valpen min :rodmer:

Signerer denne, selv om min har blitt 1 1/2 år :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker timeglasset som produktivitet, jeg gjør 30 min med en aktivitet (studere f.eks) så tar jeg 5-10 min pause og snur glasset igjen og fortsetter med 30 min aktivitet. Det har hjulpet meg mye hvertfall!

Oi, det var smart, og litt morsommere enn bare enn stoppeklokke. Hvor får man tak i sånne? :)

Anonymous poster hash: ca351...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Opel Mokka!

Anonymous poster hash: b6d4b...4d4

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

Oi, det var smart, og litt morsommere enn bare enn stoppeklokke. Hvor får man tak i sånne? :)

Anonymous poster hash: ca351...bdd

Kremmerhuset har en fin en, evt Amazon.

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min :rodmer:

Anonymous poster hash: 5ef4e...bc2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ergorapido!

Har barn, hund og 3 katter, i tillegg til "støv på hjernen". Kjøpte ergorapido for 3 år siden, og har rene gulv bestandig! Fra å irritere meg grønn over rusk og rask 3 timer etter helgevasken er jeg nå helt avslappet hele uka mellom husvasken. Rusk og rask på gulv og tepper fjernes på 3 sekunder med den! Har en i hver etasje i huset og det var vel verdt de pengene! Anbefales!

Anonymous poster hash: 6ec51...3c3

• Liker 3
Skrevet

Bilen

AnonymBruker
Skrevet

Stasjonær PC

Anonymous poster hash: 0b0e3...a94
  • Liker 1
Skrevet

Wake up light. Våkner behagelig til et lyst rom. Kan ha på myk klassisk musikk på lavt volum, i stedet for å våkne av en hylende alarm for å komme meg ut av senga.

Merker også at jeg fryser mindre om morgenen når denne vekker meg, og de dagene jeg ikke kan (får lov til å) bruke den, så bråvåkner jeg, og fryser lenge etter at klærne er på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ja, signerer wake up light. Har ikke forsovet meg en eneste gang siden jeg fikk en sånn for noen år siden, og jeg pleide alltid å slite skikkelig med å slå av vekkerklokker i søvne og helt bortevekkistan.

Anonymous poster hash: fd823...f59
AnonymBruker
Skrevet

Oppvaskmaskin :rodmer:

Anonymous poster hash: df291...71d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby 360 bæresele.

gjør husarbeid såå mye enklere når man kan bære babyen og ha hendene fri. Også korte tur til matbutikken (bilstol +baby er tungt å bære)

Anonymous poster hash: 72f7e...e39

Anonymous poster hash: 72f7e...e39

• Liker 1
Skrevet

Varmepumpen, den var dyr men generelt sett så er jeg fornøyd med kjøpet.

• Liker 1
Skrevet

Hunden min. Han har fått meg til å gå ned ti kilo i vekt, har gitt meg mot til å påbegynne kurs og eksamener jeg ellers aldri ville turt, har fått meg - klisje som det er - til å følge drømmene mine om å bli en hundeinstruktør, og har gitt meg et helt nytt nettverk og sett med venner og erfaringer.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ingenting jeg har kjøpt har gjort meg noe særlig lykkeligere enn der og da... Tror ikke lykke kan kjøpes, er bare en illusjon...

Endret av Cowboy Lotte
Gjest zzzzz
Skrevet (endret)

:pls: Planleggingsbok!

Endret av zzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...