AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 I butikk, nye eller brukt? Tips til nettsider med billige bøker? Enten på norsk eller engelsk Anonymous poster hash: cc02c...e4d
Gjest Veritaserum Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Cdon.com Mye billigere der enn andre butikker.
Gjest Margit Spat Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg kjøper alt for mye bøker, og stort sett kjøper jeg dem i fysiske butikker. Som regel handler jeg hos bokhandlere, og har en lei tendens til å plukke med meg mer enn jeg trenger fra tilbudsbord osv. I tillegg kjøper jeg en del bøker på loppemarkeder og i bruktbutikker. Siden mine interesser stort sett er skandinavisk krim, handler jeg mest bøker på norsk i norske butikker.
Perelandra Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Adlibris Godt utvalg av bøker på flere språk, og ok priser.
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Jeg kjøper brukte bøker og nye bøker i butikker og på nette.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Når jeg bare skal ha en eller to bøker handler jeg på http://www.bookdepository.com/ for der er frakt inkludert i prisen.Anonymous poster hash: 63dd3...690
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Det varierer. Nye bøker og tilbudsbøker i vanlige bokhandler, liker å kunne bla i bøkene og browse før jeg kjøper. Eldre bøker, skinninnbundne bøker, gamle klassikere og skjulte skatter kjøper jeg på brukthandel/antikvariat. En del engelske bøker fra Amazon eller lignende. Anonymous poster hash: c8ad2...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå