Gå til innhold

Hvilke produkter er du IKKE fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne høre dine erfaringer innen produkter du IKKE er fornøyd med. Det kan være sminke, hårprodukter, kroppspleie osv. Du kan også nevne produkter du synes er oppskrytt.

Kanebo 38 graders maskara hørte jeg en del skyt om, men jeg ble ikke særlig fornøyd når jeg prøvde den på. Ga null volum, samt forlenget den ikke vippene.

Fyr løs :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diorshow mascara. Drysser, klumper, renner etc etc...

Juicy tubes syns jeg også er noe forferdelig klin- selvom de fleste ser ut til å elske denne lipglossen.

Skrevet

Define shampo og balsam.Har aldri hatt så ullent og statisk hår i hele mitt liv.Og Vichy serien fra apoteket.Brukte 800,- på en hel serie og endte opp med masse kviser :evil:

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

Hiver meg på Kanebo 38'C og Vichy. Maskaraen gav ingenting + at den drysset! Vichy fant jeg senere ut er full av mineralolje etc.(ikke rart den gir kviser).

Liker heller ikke L'Oreals to-fase oljebaserte øyesminkefjerner...skikkelig dårlig!

Clinique 3-trinn-serie. Ansiktsvannet alt for sterkt og for lite fukt i kremen. Maskaraene er også alt for våte....skikkelige grisete.

Sikkert mye mer jeg har prøvd og ikke likt, men kommer ikke på noe mer akkurat nå :wink:

Skrevet

* Diorshow mascara

* Helena Rubinstein mascara og håndkrem (førstnevnte klumper, andre lukter så sterkt av parfyme og gjør ikke hendene mykere)

* Alle billige neglelakker (Rimmel, Maybelline, Collection 2000 osv osv)

* Juicy Tubes

Skrevet

Nailfinity eller hvordan det skrives.

Den blir skjoldete på og den flasser kun etter en dag.

Trodde virkelig den skulle være like holdbar som leppestiften jeg :-?

Skrevet

Cliniques tre trinn serie likte ikke jeg heller. Huden min ble stygg og tørr av den.

Synes også øyenskyggene fra isadora sitter veldig dårlig, kommer ikke til å kjøpe flere derfra (samme med kajalen deres også).

Skrevet

Er en del produkter jeg ikke er så fornøyd med,dessverre...

*Garnier Rensegel,ansiktsvann og mattende krem(dagkrem). Da jeg prøvde den ble ansiktet mitt nesten ødelagt. Utrolig sterke produkter....

*Kanebo Creamy Colour for eyes: Denne bare striper seg og du ser jo nesten ikke fargen. Hadde en shimmerhvit farge til som highlighter,men det funka ikke!

*Loreal selvbruningsgele. Den STINKER og man får ikke noe fin farge av den. (Tar gjerne i mot tips om bra selvbruninginger...Uten olje!!!)

*Clean&Clear dobbeltvirkende fuktighetskrem. Skal gi fuktighet,være mild og justere de fete partiene. Den svir bare du tar den i hendene....Og har ikke merket noe forskjell på fuktighet/fett heller. Var ikke så dyr,men..Dårlig iallfall!

*Catzy Perfekt Finish Gel: Denne klisser og er bare helt fryktelig. Står på flaska"fleksibelt og fult av liv". Yeah,right! Du kan jo nesten ikke ta i håret :veldigsur: etterpå. Grei at jeg har den uvanen å ta i mye av stylingprodukter,men uanz om jeg bare har tatt litt er det klissete og ekkelt og værtfall ikke fult av liv.

*Clarins Rouge Leppestift(hetr nok ik d,mn husker ik navnet..)Den sitter ikke lengre enn noen minutter...

*Versace Eye Shadow Duo:Denne er absolutt ikke vært alle de pengene. Jeg kjøpte en for noen måneder siden som koster over 350 kr og har brukt skyggen noen få ganger. Sitter ikke så bra og blir virkelig ikke så fint som man ser på reklamen.

*Artdeco clear maskara og øyebrynsgele. Siden jeg farger vippene er det ikke alltid jeg gidder og bruke "extra" maskara,så hørte at denne var noe. Skulle forme og forlenge vippene som en annen maskara-bare uten farge. Ja,visst var en uten farge,men ikke så veldig bra ellers. Går til nød på øyebryna for å forme dem,men...

Tror jeg kunne holdt på slik i dag... Men...

Håper flere skriver om produkter de ikke syns er bra slik at jeg kan høre om det.Har en tendens til å bli en del bommkjøp....! :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Isadora øyeskygger er borte etter en halv time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...