Gå til innhold

fryser mye og småsvimmel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hei! i det siste så fryser jeg for ingenting, går jeg fort og blir svett så hutrer jeg når jeg tar av klærne, jeg fryser når jeg skifter klær å jeg fryser når jeg går ut av dusj eller står opp av sengen, kan bynne å fryse når jeg sitter i ro også, i tilegg så er jeg konstant litt småsvimmel og føler meg kald innvendig. Jeg har ikke legetime før neste fredag, men er dette noe som kan haste? hva kan hjelpe mot dette? hva kan det være?

Anonymous poster hash: b8143...b26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du mer trett enn vanlig? Forstoppelse? Hårtap? Har du gått opp eller ned i vekt i det siste?

Det kan være en virus infeksjon.

Anonymous poster hash: 5ff29...27f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er alltid litt småtrett men det er jeg blitt så vant til, har nok litt forstoppelse og med hårtap mener du at jeg røyter? er det ikke vanlig og røyte litt? når jeg har dusja så er det alltid litt hår i sluken. Men når det er sagt så føles det nesten som en forkjølelse for har litt ont i hals og litt rennende nese samt smerte i bihuelene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal be legen din sjekke stoffskiftet ditt.

Det er mange som mister hår ved stoffskifteproblemer.

Symptomer: Manglende energi, utmattelse, tretthet Heshet Vektøkning Tørt hår, tørr hud, sprø negler Tiltaksløs, deprimert, motløs Nedsatt sexlyst Sensibel, lettrørt Forstoppelse Muskel- og leddsmerter Søvnproblemer Fryser lett Sensitivitet for lyd, lys, støy Problemer med konsentrasjon og hukommelse

Kjenner du deg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slik du beskriver det i to dager før omgangssyka begynte. Trodde jeg var forkjøla/på vei til å få influensa. Det endte opp i oppkast og diaré et par dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det kan være en virusinfeksjon.

Hvor lenge har du hatt det sånn TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

har gått og hanglet nå litt over 1 uke, vet det går mye influensa men synes liksom det ikke føles som det, jeg fryser jo ihjel å fyrer i ovnen med varmegrader ute :S huff har tatt stoffskifteprøver før som var fine, mamma har lavt stoffskifte men jeg vet ikke helt,,kansje et virus som dere sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper det ordner seg for deg :klem1: .

Det hadde vært fint om du oppdaterer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært sånn i mange år.

Spiser du nok?

Anonymous poster hash: 172ad...848
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...