AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Hei, Jeg skal legge nytt gulv. Har orginalt tregulv med sprekker og der trives støv seg godt. Jeg syns at det er svært upraktisk og vil legge parkett over slik at alt blir tett. Jeg har hatt to snekkere på besøk og den ene vil kun legge parkett over, men den andre foreslo å i tilegg legge "fibermasse" under for å rette opp gulvet først. Jeg ønsker det sistnevnte. Men vil gjerne at han første snekkeren legger det siden han var mye billigere. Er det noen som har erfaring med dette? Det å legge fibermasse over orginalt tregulv for deretter legge parkett over? Finnes det ulike typer av den massen og er det noe som er egnet bedre for tregulv? Det andre spørsmålet er at jeg skal fryse ned sofa i minusgrader (på et lager), mens det jobbes i leiligheten. Hvilken plast tåler dette? Er det noen i tilegg som vet hvor man kan kjøpe tursj som tåler minusgrader og som fester seg på plast? Takk for hjelp! Anonymous poster hash: b33cc...762
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Hvor mye rask og rusk har du under tregulvet som skaper trøbbel for inneklimaet om du legge gulv opp på? Anonymous poster hash: d3959...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå