Gå til innhold

EBATES - Big fat check - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått den såkalte "big fat check" fra ebates, sendt hjem til meg. Den ser ganske lik ut som den på bildet under, bare at jeg ikke har et nummer der som dama på bildet har tommelen sin..

Problemet er at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den, hvilken nummer er det man bruker? Man kan vel bruke det på nett? (har prøvd på ebay, funker ikke)

Noen som har gjort det før?

ebates-1.jpg

Anonymous poster hash: 1e189...b16
AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjekk, du må veksle den inn i en bank. Siden det er dyrt å veksle inn amerikanske sjekker i Norge er det ikke sikkert det blir noe særlig igjen, spesielt hvis beløpet er lite.

Anonymous poster hash: 4e18c...413
AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjekk, du må veksle den inn i en bank. Siden det er dyrt å veksle inn amerikanske sjekker i Norge er det ikke sikkert det blir noe særlig igjen, spesielt hvis beløpet er lite.

Anonymous poster hash: 4e18c...413

Oi, det hadde jeg aldri trodd.. den er jo bare på 5 dollar så å gå til banken og styre med det gidder jeg jo ikke.

Skrevet (endret)

Oi, det hadde jeg aldri trodd.. den er jo bare på 5 dollar så å gå til banken og styre med det gidder jeg jo ikke.

Denne tråden er ifra 2002, men fyren sier at banken forlangte 100kr for å veksle inn hans sjekk på 10-30 $.

5 dollar er vel ca 38 kr :P

Leste ikke så veldig mye lengre enn HI i den andre tråden. Står kanskje litt mer fornuftig lengre nede.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...