AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Nå har jeg fått den såkalte "big fat check" fra ebates, sendt hjem til meg. Den ser ganske lik ut som den på bildet under, bare at jeg ikke har et nummer der som dama på bildet har tommelen sin.. Problemet er at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den, hvilken nummer er det man bruker? Man kan vel bruke det på nett? (har prøvd på ebay, funker ikke) Noen som har gjort det før? Anonymous poster hash: 1e189...b16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Det er en sjekk, du må veksle den inn i en bank. Siden det er dyrt å veksle inn amerikanske sjekker i Norge er det ikke sikkert det blir noe særlig igjen, spesielt hvis beløpet er lite. Anonymous poster hash: 4e18c...413
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Det er en sjekk, du må veksle den inn i en bank. Siden det er dyrt å veksle inn amerikanske sjekker i Norge er det ikke sikkert det blir noe særlig igjen, spesielt hvis beløpet er lite. Anonymous poster hash: 4e18c...413 Oi, det hadde jeg aldri trodd.. den er jo bare på 5 dollar så å gå til banken og styre med det gidder jeg jo ikke. Anonymous poster hash: 1e189...b16
-Jiinxs- Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 (endret) Oi, det hadde jeg aldri trodd.. den er jo bare på 5 dollar så å gå til banken og styre med det gidder jeg jo ikke. Anonymous poster hash: 1e189...b16 Denne tråden er ifra 2002, men fyren sier at banken forlangte 100kr for å veksle inn hans sjekk på 10-30 $. 5 dollar er vel ca 38 kr Leste ikke så veldig mye lengre enn HI i den andre tråden. Står kanskje litt mer fornuftig lengre nede. Endret 6. mars 2015 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå