AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Flott overskrift... Men skal kjøpe en bursdagsgave til kjerringa, og det er i kategorien hvitt gull eller sølv øredobb av perle. Håper på å komme unna med 5-600 kroner, maks 1000. Ser en side som heter "chanti", men den høres litt tacky ut. Noen tips om sider som er både billige og garantert seriøse? Ønsker ikke få tinn om jeg bestiller sølv og sølv om jeg bestiller hvitt gull liksom. Anonymous poster hash: 83cfc...f6e
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Flott overskrift... Men skal kjøpe en bursdagsgave til kjerringa, og det er i kategorien hvitt gull eller sølv øredobb av perle. Håper på å komme unna med 5-600 kroner, maks 1000. Ser en side som heter "chanti", men den høres litt tacky ut. Noen tips om sider som er både billige og garantert seriøse? Ønsker ikke få tinn om jeg bestiller sølv og sølv om jeg bestiller hvitt gull liksom. Anonymous poster hash: 83cfc...f6e Perler med gullstift i gult gull får du på Gullfunn, fra 899,- for 4mm perler til 4599,- for 11mm perler. I hvitt gull starter prisen på 1399,- for 6mm perler. Gull har aldri vært på billigsalg, men velger du 9 karat (som ikke regnes som ekte gull og heller ikke stemples) så kommer du jo selvsagt rimeligere unna enn med 14 karat som er normalen her i Norge. 18 karat er ikke aktuelt i dette tilfellet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Perler med gullstift i gult gull får du på Gullfunn, fra 899,- for 4mm perler til 4599,- for 11mm perler. I hvitt gull starter prisen på 1399,- for 6mm perler. Gull har aldri vært på billigsalg, men velger du 9 karat (som ikke regnes som ekte gull og heller ikke stemples) så kommer du jo selvsagt rimeligere unna enn med 14 karat som er normalen her i Norge. 18 karat er ikke aktuelt i dette tilfellet. Men hva er galt med denne f.eks? http://www.chanti.no/P-Oeredobber-I_hvitt_gull#Perle_oeredobber_i_14_karat_gull|12406 Anonymous poster hash: 83cfc...f6e
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Men hva er galt med denne f.eks? http://www.chanti.no/P-Oeredobber-I_hvitt_gull#Perle_oeredobber_i_14_karat_gull|12406 Anonymous poster hash: 83cfc...f6e Er det noe galt? - du spurte etter andre, og det var det du fikk. Du velger selv hvor og hva du vil kjøpe, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå