Gå til innhold

Anne Kat på Berserk

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Så spennende. Håper Anne Kat. og Jarle Andhøy blir kjærester.

AnonymBruker
Skrevet

aj det var jo også noe å få ut av dette. Du leser at dem skal lage et program sammen og det er det du får ut av det? gratulerer! mann og kvinne kan være på samme ekspedisjon uten å måtte bli kjærester, velkommen til 2015.... :wow:

Anonymous poster hash: de5d5...126

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jo vært litt av et par i såfall 😜

Anonymous poster hash: f56e6...237

Skrevet

Jeg har fulgt med på alle program Jarle Andhøy har laget om sine ekspedisjoner. Siste nå var jo 'Jakten på Berserk'. Utrolig spennende!

Må si jeg ble rimelig overrasket over at Anne Kat er med på ekspedisjon, men kan tenke meg at det blir en artig serie. Skal si hun er tøff, som er med. Det er nok ikke noe for pyser en slik tur.

Ønsker dem god tur og gleder meg til å se serien det på TV.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har han med slike "ufaglærte" til sydpolen? Det er jo høyrisiko.

Hvorfor kan han ikke nå sørge for at ekspedisjonen er lovlig?

Anonymous poster hash: 9460a...cee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

aj det var jo også noe å få ut av dette. Du leser at dem skal lage et program sammen og det er det du får ut av det? gratulerer! mann og kvinne kan være på samme ekspedisjon uten å måtte bli kjærester, velkommen til 2015.... :wow:

Anonymous poster hash: de5d5...126

Det må være lov å ha det litt moro kjære AB :)

Anonymous poster hash: dc678...d99

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

- Avalon, mod

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke han satt nok menneskeliv i fare snart?

Anonymous poster hash: 3ef86...5bf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller Polar Instituttet og/eller New Zealand som har liv på samvittigheten.

Anonymous poster hash: 8d762...498

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller Polar Instituttet og/eller New Zealand som har liv på samvittigheten.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske drøyt å skylde på de som prøvde å stoppe dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske drøyt å skylde på de som prøvde å stoppe dem.

Tja, men de er ikke helt ærlige. Tipper de har noe med de tre som mistet livet. Virker mistenkelig hele greia.

Anonymous poster hash: 4655d...873

AnonymBruker
Skrevet

Kun for oppmerksomhet og blest rundt seg selv. Hadde det vært en ukjent som hun fikk være med på tur til Antarktis hadde hun garantert ikke vært med. Hun skrøt jo sånn av at hun har sittet i fengsel og liker tydeligvis å se på seg selv som en "gærning". Så det passer jo bra til imaget hennes å være med Jarle på tur. Teit. Regner med hun fryser..

Anonymous poster hash: ddba9...ffc
  • Liker 2
Skrevet

Kun for oppmerksomhet og blest rundt seg selv. Hadde det vært en ukjent som hun fikk være med på tur til Antarktis hadde hun garantert ikke vært med. Hun skrøt jo sånn av at hun har sittet i fengsel og liker tydeligvis å se på seg selv som en "gærning". Så det passer jo bra til imaget hennes å være med Jarle på tur. Teit. Regner med hun fryser..

Anonymous poster hash: ddba9...ffc

Eller kanskje hun er med fordi dette er en "once in a lifetime" opplevelse ;) Jeg hadde gjerne vært med hvis jeg hadde fått muligheten. Tenk for en opplevelse! Risikofylt, ja, men det finnes vel ingen som er mer kvalifisert enn Andhøy til å seile i slike farvann.

Å si at han har satt andres liv i fare er tull!

Det er høyst frivillig å bli med og hvis man ser på seriene hans, snakker han meget ofte om hvor viktig sikkerhet er når man seiler slik de gjør. Så det tar han meget alvorlig!

At Berserk forlot en trygg havn, og seilte ut i en varslet storm er jo et mysterium og noe ikke Andhøy kan bebreides for. Det er nok noen andre som har ansvaret for det...

Annonse
Skrevet (endret)

Såvidt jeg forstår er det snakk om voksne mennesker med egen vilje, som har blitt med helt frivillig ;)

Jeg er ingen stor fan av Anne-Kat, men om hun vil være med så ser jeg ikke problemet.

Etter serien som gikk nå nylig, er det vel ikke lenger noen tvil om at myndighetene har 3 menneskeliv på samvittigheten i mine øyne. De har kun vært opptatt av at de bryter loven ved å være der, og ansett det viktigere å tvinge de bort, selv om de visste at den største stormen på lang tid var rundt hjørnet, istedet for å avvente til den ga seg.

Men det er en helt annen sak.

Endret av Lille Rosa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...