AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Menn ELSKER å snakke om tiss, bæsj og promp, eller? Og sex? Grisete temaer? Særlig sin egen sneip! Menn generelt er perverse kvalminger som alltid må ta opp slike temaer!?Anonymous poster hash: 64157...4fd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Lurer på hva slags menn (eller kanskje guttunger?) du pleier å være med... Anonymous poster hash: d4840...b5d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Nei. Jeg har riktignok en del kompiser som synes det er moro med promp, de ler seg fillete når de klarer å lage mest mulig lyd. Da sitter jeg (mann snart halvveis i 20-årene) der og har mest lyst til å grave meg ned. Man snakker aldri om dette, det er vel bare det at promp fortsatt er morsomt for noen. Selv synes jeg det er helt meningsløst dumt å prate om tiss, bæsj og promp, for å bruke TS' ord. Sex kan man sikkert snakke litt om, men det er også sjeldent. De fleste av oss har vokst fra disse temaene, vi bare lager ikke halvparten så mye lyd (no pun intended) som de få som fortsatt synes det er moro. Anonymous poster hash: dad11...64f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er jente 26 år og du skulle vært flue på veggen når jeg og mine venninner snakker sammen det går mye i griseprat innenfor sex, og vi streifer vel innom bæsj og promp også. Anonymous poster hash: 421b7...42d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Hva er det dere er så redde for, siden dere synes det er så ille å fleipe litt rundt slike temaer? Hvorfor må alt tas så høytidelig? Hva så om det er barnslig. Voksne kan vel tillate seg å være litt barnslige i blant de også. So what? Bæsj, tiss og promp blir fleipet med fordi det er noe litt ekkelt og tabu med det. Sånn er det bare. Dere får bare lære dere å leve med mange synes dette er morsomt, og at ikke alle har behov for å være påtatt voksne og seriøse hele tiden. Anonymous poster hash: 7518d...a84 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå