Gå til innhold

Fargekombinasjoner, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så stor greie på fargekombinasjoner på klær.

Passer brune sko, mørkblå bukse, hvit skjorte, grå genser, brun skinnjakke og grå skjerf sammen ? :)

Anonymous poster hash: a24ce...fdc

Gjest Tigress
Skrevet

Det høyrest veldig bra ut. Vil likevel tilrå eit eller anna med litt meir farge på som kontrast. Skjerf, leppestift eller øyredobbar. Raudt er kjempeflott til grått!

AnonymBruker
Skrevet

Men blir ikke det litt mye farger da, Tigress?

Brunt er 1, mørkeblått er 2 og grå genser er 3. Og hvis jeg skal tilføre enda en farge så blir det 4 farger...

Hm...jeg bare spør :)

Gjest Tigress
Skrevet

Men blir ikke det litt mye farger da, Tigress?

Brunt er 1, mørkeblått er 2 og grå genser er 3. Og hvis jeg skal tilføre enda en farge så blir det 4 farger...

Hm...jeg bare spør :)

Nei, grått er ein ikkje-farge, brunt er berre på skoa og ytterkleda, og marineblått er mest nøytralt. Det er skilnad på fargar. Tenk deg sjølv: raude sko, grøn bukse og gul genser, då snakkar vi klovn. Det er verkeleg noko heilt anna enn brunt, grått og marineblått. Prøv deg fram, du ser nok kva som går og ikkje.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, grått er ein ikkje-farge, brunt er berre på skoa og ytterkleda, og marineblått er mest nøytralt. Det er skilnad på fargar. Tenk deg sjølv: raude sko, grøn bukse og gul genser, då snakkar vi klovn. Det er verkeleg noko heilt anna enn brunt, grått og marineblått. Prøv deg fram, du ser nok kva som går og ikkje.

Takk takk... Skal prøve meg fram :)

Skrevet

Hehe ofte ser man ikke hva som går ann :fnise: Jeg vet med meg selv ihvertfall at jeg ofte blir blind på meg selv etter en stund, men da er jo kvinneguiden bra å ha :)

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Men, har de ikkje folk de kan spørje og få dykk sjølv kalibrert innimellom??

AnonymBruker
Skrevet

Men, har de ikkje folk de kan spørje og få dykk sjølv kalibrert innimellom??

Huff, det tør jeg ikke. De jentene er alltid så pene, fint kledd så kommer jeg uten noen form for stil, og skal spørre om hjelp. Neeeh, lettere å spørre her :)

Gjest Tigress
Skrevet

Huff, det tør jeg ikke. De jentene er alltid så pene, fint kledd så kommer jeg uten noen form for stil, og skal spørre om hjelp. Neeeh, lettere å spørre her :)

Har du ingen venninner eller ei mor eller ein ven som du kan spørje? Eg spør alltid mor mi eller kjærasten, eg, dei er i alle fall ærlege. Og dei ser meg jo i kleda det er tale om, det er ikkje særleg nyttig eigentleg med eit svar frå ein som ikkje ser deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...