Gå til innhold

Har dere hatt mange farger på håret eller forandrer dere hår stiler ofte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen som stadig forandrer hår fargen sin? Hvilken farge har du hatt og bytter du ofte?

Del gjerne bilder om du ønsker :)

Anonymous poster hash: 94c9a...fa4

Skrevet (endret)

Har en vane for å la fargen kjede meg etter en stund så det har blitt noen varierende farger opp igjennom årene

Nå virker jeg jeg sikkert som en overdreven narsissist her men skit la gå.

Solbrillebildet er min naturlige hårfarge (muse, kommune, drit kjedelig brunt) men det pleier helst å gå i rødt og lilla-mørkt..

*poof, gone*

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har en vane for å la fargen kjede meg etter en stund så det har blitt noen varierende farger opp igjennom årene

Nå virker jeg jeg sikkert som en overdreven narsissist her men skit la gå.

Solbrillebildet er min naturlige hårfarge, men det pleier helst å gå i rødt og lilla-mørkt..

Gøy å se bilder av forskjellige hårfarger på samme person og hvor mye det gjør av forskjell. Fin du er

Skrevet

Gøy å se bilder av forskjellige hårfarger på samme person og hvor mye det gjør av forskjell. Fin du er

Takketakk for det :takke:

Skrevet

Æsj, jeg gikk glipp av leppa :sur: Alltid hatt lyst til å se hva som skjuler seg bak det nicket!

For egen del har jeg hatt:

• Blondt
  • Sortaktig
  • Brunt (naturlig)
  • Rødt
  • Sorte striper
  • Røde striper
  • Kobberbrun/rådt
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt alle hårfarger opp gjennom årene og har skiftet mye. Blir veldig fort rastløs når det kommer til håret mitt, haha.

Har bestemt meg for å ikke farge håret i hele 2015 fordi håret har blitt veldig slitt etterhvert.

Anonymous poster hash: ee876...467
Skrevet

Har selv hatt blondt, brunt stripet, lys og mørk brun, rødt, orange, blått, sort. Har slått meg til ro med brunt nå :danse:

Skrevet

akkurat nå har jeg lysebrunt med lyse striper. i januar hadde jeg mørkebrunt. i desember hadde jeg blondt hår. hadde vel blondt hår i ca 2 år. før det farga jeg alltid håret brunt. har naturlig mørkeblondt hår. nå skal jeg la det være lysebrunt med lysestriper frem til mai - da skal jeg bli blondt igjen :-) blir fort lei og er ganske impulsiv når det gjelder å farge/klippe håret. akkurat nå har jeg midtskill og hår ned til puppene, men bleier å klippe det til skuldrene når jeg først klipper. har også hatt rett pannelugg noen ganger..

Gjest Nosoul
Skrevet

- Sort
- Mørkebrunt
- Mørkebrunt med blodrød/oransje pannlugg
- Mørkebrunt med rosa striper
- Mørkebrunt med blonde striper

Akkurat nå har jeg en rød ombre og kunne ikke vært mer fornøyd!
Jeg er født med rødt hår, så "hovedfargeb" i ombreen er et par hakker rødere enn min naturlige hårfarge. Tuppene er nesten blonde.

Skrevet

Æsj, jeg gikk glipp av leppa :sur: Alltid hatt lyst til å se hva som skjuler seg bak det nicket!

For egen del har jeg hatt:

• Blondt
  • Sortaktig
  • Brunt (naturlig)
  • Rødt
  • Sorte striper
  • Røde striper
  • Kobberbrun/rådt

:lillesky:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har naturlig blond-grå-rødt-ish hår, men jeg har hatt det rødt siden første gangen jeg farget det i 2007.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir fort lei av farger, så har hatt en del farger oppigjennom, men ender som regel alltid opp med å bleke det tilbake til blondt og være blond (som er min naturlige) noen år når håret er utslitt før lysten til å farge kommer å tar meg igjen. Har hatt alle nyanser av brunt, sort, blåsort, rødsort, div nyanser av rødt, inkl. knallrødt, striper i div naturlige og unaturlige farger.. Nå er jeg mellomblond med mørkeblonde striper...

Hårfrisyrer derimot er jeg mer kjedelig på. Stort sett halvlangt til langt hår, med eller uten skrå pannelugg..

Anonymous poster hash: 0dcdf...e02
Gjest Veritaserum
Skrevet

Farget håre mitt i alle variasjoner av brunt (er brunette fra før), og svart et par ganger. Men så ut som et spøkelse.
En gang skulle jeg prøve meg på blondt... ga opp etter 1 runde med farging. Måtte gå rundt med oransje hår i noen måneder.

Etter noen år med farging endte jeg opp med en hårfarge som ikke så ut. Forskjellige nyanser av brunt og svart her og der, så ut som at jeg hadde stripet håret, tuppene samstemte ikke med hodebunnen. Jeg la fargingen på hylla for 8 år siden eller noe.

Har alltid gått for samme hårfrisyren. Langt, men litt oppklippet, hater når alt er i samme lengde, ser mongis ut.

Har krøller, eller mer ukontrollerte bølger som blir til korketrekkere om jeg snurrer håret med fingrene.
Kort hår er ikke aktuelt (men i mine yngre dager hadde jeg det). Har litt lyst til å prøve pannelugg... men er redd for at den kommer til å irritere grisen av meg.

Skrevet

Tatt lyse og mørke striper, hatt en minicolour med mørkere farge (vi snakker sånn moccablondt..?), og ender alltid opp med en variasjon av lyse/beige som frisker opp egen farge bare. Føler meg ofte grå og gusten når jeg kommer inn hos frisøren, men litt striper i en nyanse mørkere eller lysere enn eget, og en lilla kur gjør underverker for selvfølelsen, og det er egentlig forandring nok for meg :)

Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig etter hårmaskaraens tid :fnise:

Flere typer lys lys blond, diverse nyanser brunt, og noe som skulle bli rødt men som ble mer mørkeoransje...

Men så har jeg gått sikkert 7 år uten noen slags farging men ifjor høst/vinter så prøvde jeg en rød farge av typene du skaffer på Vita og ble kjempefornøyd!

Men ville ha det rødere og denne uken var jeg i salong og fikk en helt utrolig fin farge!

(Hvordan laster jeg opp bilde fra pc?)

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig etter hårmaskaraens tid :fnise:

Flere typer lys lys blond, diverse nyanser brunt, og noe som skulle bli rødt men som ble mer mørkeoransje...

Men så har jeg gått sikkert 7 år uten noen slags farging men ifjor høst/vinter så prøvde jeg en rød farge av typene du skaffer på Vita og ble kjempefornøyd!

Men ville ha det rødere og denne uken var jeg i salong og fikk en helt utrolig fin farge!

(Hvordan laster jeg opp bilde fra pc?)

Når du skriver et innlegg ved siden av "post" knappen står det "bruk full editor", trykk på den. Da får du opp "legg ved filer" trykk så "bla gjennom", velg bildet du ønsker og husk å trykk "legg ved denne filen"

Skrevet

Når du skriver et innlegg ved siden av "post" knappen står det "bruk full editor", trykk på den. Da får du opp "legg ved filer" trykk så "bla gjennom", velg bildet du ønsker og husk å trykk "legg ved denne filen"

Tusen takk :blomst::danse:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :blomst::danse:

Jo værsegod :)

Skrevet

Jo mye i ungdomstiden..rødt,svart,svart med skjær av lilla/blått,blondt,blondt med skjær av grønt(...), brunt og rosa. Har også vært veldig kreativ feks rasta,braids,dreads,veldig kort,veldig langt,sidelugg,rett lugg,permament etc etc.

Nå varierer jeg bare litt på lengde og lugg, har brunt hår og tatt strukturomforming som er en ny metode før krøller som er bedre og mer hårvennlig enn permament.

Skrevet

Jeg har vel hatt alle farger under himmelen på et eller annet tidspunkt, og flere av variantene har blitt postet på KG. Akkurat nå er håret mitt best kjent som "Cruella DeVil-looken". Farget håret ca. hver måned før, men noe mer sjeldent nå.

10389712_10204653278785840_7243571029606

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...