Lady Lovelylocks Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 Hver gang jeg prøver å skifte avatar står det at bildet må være mindre enn en viss str. Hvordan kan jeg få forandret på dette? Vil legge inn et nytt bilde?
Crazee Skrevet 14. august 2004 #2 Skrevet 14. august 2004 last ned irfanView og innstaller det. Hent inn biletet du vil bruka som avatar. Om du vil bruka eit utsnitt av biletet, marker det du vil bruka med musa, og velg Edit->Crop selection (Ctrl-Y) Pass på at det er max 80x80 pikslar - Image->Resize/Resample (Ctrl-R) Om du vil lagra som jpg, velger du kvaliteten i det ekstravindauga som dukkar opp når du vel File->Save as Vil du lagre som gif eller png, så kan du (om naudsynt) redusere fargetalet ved Image->Decrase color depth (Png bør kunna gi mindre filer enn gif)
Lady Lovelylocks Skrevet 14. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2004 Oj... Takk for svar. Hørtes vanskelig ut.. Men jeg prøver. Er nemlig ikke så veldig flink med maskinen.. Men tuuuuuusen takk iallefall :-)
Lady Lovelylocks Skrevet 14. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2004 Koster det noe forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå