AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 30 minutter kondisjon + 60 minutter styrke 3 ganger i uka (minst en hviledag mellom hver økt). Måler er å gå med i vekt og fettprosent, samt få bedre kondisjon Er helt utrent. Anonymous poster hash: aecc2...bf3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Ikke dårlig. Gjør du no spurt? Anonymous poster hash: 1fb85...d97
Gjest Runforit Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Kondisjonen blir bedre av kardio. Om du går ned i vekt og fettprosent avgjøres av kostholdet og at du har et moderat underskudd av kcal.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Altså jeg bruker 3D mølle i 30 minutter, og deretter trener jeg ca 60 minutter med styrke (enten gruppetine eller på apparater). Anonymous poster hash: aecc2...bf3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Vanligvis tar jeg en 30 minutter tur på tredemølla oppvarming før jeg hopper på ellipsemaskinen og bruker noen minutter der, så går det rett til treningsrakket hvor jeg gjør fra meg på styrkeøvelser. Benpress, markløft, benkpress osv. Anonymous poster hash: 1fb85...d97
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Hvor vil du med innlegget? Få innspill om jeg trener riktig for å gå ned i vekt og fettprosent. Anonymous poster hash: aecc2...bf3
Kira-delta Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Jeg syns det er en god plan du har, men husk å matche kostholdet. Du trenger ikke bli helt freak mtp sunn mat, men bli bevisst og hold oversikt over inntaket. Men for at du virkelig skal ha noe utbytte, må du være flink til å utfordre deg selv med nye mål. Og med det mener jeg at du bør øke tyngde på styrketreningen og øke intensitet på kardio før du begynner å syns økten er behagelig. Ikke at du skal slite deg ut for hver økt, men man må jobbe litt for å få resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå