Gå til innhold

juniorene til voksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å bytte ut juniordyna til snuppa med en voksende. Som blir om den blir for tykk og derfor farlig for en 2,5 åring? Vi selv bruker du dyner,men vi tenkte kanskje at snuppa evnt kunne få en av våre eldre dyner som vi har til gjestedyner nå.

Når byttet du/dere til stor dyne og hvor gammelt var barnet?

Anonymous poster hash: b8c2d...a3b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å bytte ut juniordyna til snuppa med en voksende. Som blir om den blir for tykk og derfor farlig for en 2,5 åring? Vi selv bruker du dyner,men vi tenkte kanskje at snuppa evnt kunne få en av våre eldre dyner som vi har til gjestedyner nå.

Når byttet du/dere til stor dyne og hvor gammelt var barnet?

her var det mye skrivefeil og jeg vet ikke hva, Vanskelig å forstå hva du skal frem til...

Anonymous poster hash: 38c93...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Ts. Når byttet du/dere fra juniordyne til voksendyne? Vil dundyne være farlig for en 2.5-åring?

AnonymBruker
Skrevet

Ts. Når byttet du/dere fra juniordyne til voksendyne? Vil dundyne være farlig for en 2.5-åring?

Vår er akkurat fylt 2, og jeg serbiske behovet for å bytte til stor dyne på en lang stund enda. Juniordynen er jo mer enn stor nok. Er det en spesiell årsak til at du vil bytte? Er hennes utslitt eller føler du den er for liten?

Jenta vår kommer ofte inn i vår seng og sover under vår dyne, og da går det fint med varmen, men jeg tenker en voksendyne i det jeg regner med er en juniorseng blir stort og klumpete.

Anonymous poster hash: cfa2e...752

Skrevet

6-åringen har voksendyne. 4,5-åringen har juniordyne.

Så vi bytter rundt 5 års alder.

En voksendyne er akkurat like lang som en juniorseng, så det blir litt klumpete men det går greit.

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil bytte når han er bare 2,5? Mine sluttet med sprinkelseng i den alderen, og BEGYNTE med juniordyne...

Skrevet

Her har ungen hatt vanlig seng fra han var litt over to år, og vanlig dyne fra nesten 2,5. Dundyne. Det har da gått helt fint det. :) Hvorfor skulle det være farlig?

Skrevet

Ts her.

Hun har sovet i stor seng 90x200 siden hun var drøyt 2 år. Hun er lang for alderen og sprinkelsenga ble for trang. Opplever at juniordyna er litt kort og at hun våkner og virker kald....men det er ikke sikkert det er dyna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...