Calla Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 Jeg vil gjerne vite hva andre liker å ha på brødskiva! Vil gjerne prøve noe nytt! Selv har jeg en ting dere bør prøve..ja, det høres ekkelt ut, men er virkelig noe for smaksløkene! : Brunost med et par ringer rå løk på! Smakene passer faktisk perfekt sammen! Syns jeg da...
koldbruna Skrevet 14. august 2004 #2 Skrevet 14. august 2004 Her i gården går det på Hvit ost og Jordbærsyltetøy. Er det tomt for det i kjøleskapet ja da er det krise. Rare vaner vi har..smørost på tube og bringebærsyltetøy på.Nam Nam Koldbruna :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Har ingen rare vaner selv, men venninna mi spiste Hapå med sylteagurk(da hun var yngre) :o
Mockbamilla Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 Skinke og aprikossyltetøy er nam!!! Ellers foretrekker jeg makrell i tomat med masse agurkskiver
Arkana Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 Har ingen rare vaner, men mange gode påleggsforslag: * ovnsbakt postei med sprøstekt bacon, sylteagurk og syltede rødbeter (gjerne litt majones også) * ost, skinke, majones og hakket purre (spesielt nydelig som baguettefyll og så varmet i mikro slik at osten smelter) * smøreost (skinke, bacon, evt naturell) med agurk, tomat, salt og pepper * hjemmelaget eggesalat, karse og tomat
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 Ellers foretrekker jeg makrell i tomat med masse agurkskiver Helt enig. er noe av det beste jeg kan få på skiva. For de som liker søte ting på brødskiva er nugatti og banan godt. eller banan og syltetøy. Kutt opp en tomat i skiver og legg den på en skive grovbrød. strø over litt sukker
Orthia Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Litt olivenolje, tomatskiver, hakket basilikum og salt og pepper. Mmm på ristet brød.
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 Elsker smøreost, skinke og agurk sammen! Leverpostei og majones.. Leverpostei og agurk. Egg og kaviar. Hvitost og paprika. Røkelaks og eggerøre. Reker og majones med litt sitron på.
Gjest gjest2 Skrevet 15. august 2004 #9 Skrevet 15. august 2004 jeg synes gulost med kaviar er veldig godt. Ellers lager jeg noen ganger egne påleggsalater, f.eks egg&karri salat.
Tusseline Skrevet 15. august 2004 #10 Skrevet 15. august 2004 Litt olivenolje' date=' tomatskiver, hakket basilikum og salt og pepper. Mmm på ristet brød.[/quote'] ... Og parma! Deilig parma! Mmmh...
nessi Skrevet 16. august 2004 #11 Skrevet 16. august 2004 Jeg har dilla på kalkunfalukorv. Gjerne med ost (gauda, ridder eller graddost ) over og paprika - NAM!
Calla Skrevet 16. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2004 Har ikke smakt kalkunfalukorv, men vanlig falukorv er kjempegodt på brødskiva ihvertfall...med sennep eller frokostsalat...nam..
Suzy Skrevet 16. august 2004 #13 Skrevet 16. august 2004 Er fryktelig glad i fleskepølse jeg - men det er kanskje ikke så sært at det gjør noe... :-)
Fakse Skrevet 16. august 2004 #14 Skrevet 16. august 2004 Epler eller banan skjært i skiver er godt på brød. Også er kokt egg godt, ikke så veldig sært, men jeg peleier å glemme at det er en mulighet
Gjest Ethereal Skrevet 16. august 2004 #16 Skrevet 16. august 2004 Jeg er en enkel sjel: *hardkokt egg, gjerne med tomat *brunost *leverpostei med agurk *tunfiskpostei med agurk, paprika osv *hvitost med paprika, eller med pastrami, cherrytomater og spinat Mer trenger jeg ikke, tror jeg. Jo, brie eller camembert med pesto og rød paprika.
Gjest celine Skrevet 16. august 2004 #17 Skrevet 16. august 2004 Et tynt lag med pepperoni- eller baconost på tube, vanlig norvegia eller gulost på toppen.... Settes i stekeovnen til osten begynner å boble og brødskiva blir litt crispy under. Litt dilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå