AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Dette problemet er så flaut at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg er en voksen dame på 35 år, og jeg sliter virkelig! Det skjer i ny og ne at barn kan finne på å mobbe meg. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare dette, så gjør så best jeg kan. Barna pleier å være i barneskole-alder.. Det har hendt noen ganger at barn begynner å stirre på meg og fnise, eller de begynner å kaste små lapper på meg. Jeg er med på et kurs, og hun ene voksne damen har med datteren din som er 11 år, og hun virker veldig sint når hun ser meg, ikke ellers. Hun respekterer de andre voksne, men med meg så sender hun meg sinte blikk. Opplevde at hun gikk hardt på meg med vilje, men det gjorde ikke fysisk vondt, men psykis ... jeg måtte ta meg kraftig sammen for ikke å gråte da, og jeg måtte late som om jeg ikke brydde meg, eller at det var et uhell... Jeg blir nok oppfattet som svak (jeg er veldig sterk inni meg) men det syns jo ikke utenpå... Jeg merker også at menn generelt ikke liker meg. Dette er også vanskelig å forklare, men husker en mann som er faren til en jente jeg kjenner. Han blir alltid så irritert når han ser meg, og han liker meg visst ikke, virker det som. Føler meg veldig uvelkommen... Jeg opplever generelt at menn flest oppfører seg slik som beskrevet ovenfor... De gidder ikke ense meg, og om de må prate til meg eller se på meg, så viser de med hele holdningen sin at de kaster bort tiden sin på meg. Noen blir oppfarende og irriterte, mens andre gidder ikke se på meg en gang om jeg prater til de... Ja, jeg er flau over meg selv og disse problemene ... Jeg ser at alle andre får respekt, men ikke jeg. Noen som forstår noe av dette? Jeg er så sliten og lei og deprimert at det hele, og skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt lever... Anonymous poster hash: f4827...552
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Kaster de snøballer på deg også? Og hva slags lapper er det snakk om? Anonymous poster hash: 64155...d5c
Gjest Mythic Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Tror du trenger profesjonell hjelp. Dette høres ikke reelt ut, og det virker som det er noe som eksisterer i ditt hode. Vrangforestillinger, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har vært i en lignende situasjon selv, der jeg følte med som utpekt offer. det gjaldt å få bedre selvtillit. Kanskje du utstråler en slags tristhet som gjør deg til et lett offer. Alt kommer innenfra. Hvis du føler deg trygg på deg selv, vil dette vises utad i form av sikrere kroppsholdning, et mer harmonisk ansiktsuttrykk og lignende. Gå med hodet høyt hevet, les bøker om selvtillit og kanskje er det sånn at du har problemer som du kan få hjelp av en profesjonell med. Anonymous poster hash: 0e498...165 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Er du den samme som mener at svigerinnen din hindrer deg i å være sosial? Anonymous poster hash: ebff2...430 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Er du den samme som mener at svigerinnen din hindrer deg i å være sosial? Anonymous poster hash: ebff2...430 Nettopp det jeg skulle til å spørre om! Anonymous poster hash: 203f6...c2a 2
Gjest Vevila Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Dette er vel samme bruker som har skrevet mengder av lignende tråder her inne.. TS jeg synes absolutt du skal få deg noe profesjonell hjelp. Ønsker deg alt godt.
Gjest Mythic Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Er du den samme som mener at svigerinnen din hindrer deg i å være sosial? Anonymous poster hash: ebff2...430 Det skulle jeg til å spørre om også! Endret 4. mars 2015 av Mythic
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Jeg synes også at du skal kontakte psykolog . Kan dette være noe du bare føler? Om det er sånn er du ikke den første som føler noe så sterkt at det omtrent blir sånn. Og om du sender ut signaler om at du er veldig usikker, kan jo folk bli preget av det- menneskesinnet er spesielt! Anonymous poster hash: 87e04...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Høres ut på meg at du lar negative tanker styre deg. Vær så snill og ikke tolk folk på den måten, jeg tror ikke det stemmer, iallefall ikke på de voksene folkene. Det foregår nok bare i hodet ditt. Anonymous poster hash: e76f0...3ee
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Kaster de snøballer på deg også? Og hva slags lapper er det snakk om? Anonymous poster hash: 64155...d5c Ja, jeg gikk forbi noen gutter på rundt 12 år her om dagen, og de begynte å sende hverandre blikk og så på meg, og når jeg passerte de smilte de til hverandre og jeg ble litt redd ... skjønte hva som kom. Også kastet de snøball på ryggen og rompa mi mens de lo .. Det kom en eldre mann som kjeftet på de, og da ble de livredde og la på sprang, og jeg ble så flau over at jeg ikke hadde mer repsket... Anonymous poster hash: f4827...552
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Kaster de snøballer på deg også? Og hva slags lapper er det snakk om? Anonymous poster hash: 64155...d5c De kaster sånne små papirlapper. Har vel revet av fra et ark og snørvet sammen til små baller. Anonymous poster hash: f4827...552
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Tror du trenger profesjonell hjelp. Dette høres ikke reelt ut, og det virker som det er noe som eksisterer i ditt hode. Vrangforestillinger, rett og slett. Hvorfor høres det ikke reelt ut? Jeg merker det jo fysisk på kroppen, og jeg ser det jo. Er mange som sier rett ut at det er lett å være slem mot meg. Anonymous poster hash: f4827...552
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Snakk med foreldrene til ungene. Er foreldrene også mobbere så forstår vi alle hvorfor barna er sånn. Maken til drittunger det finnes! Voksne som oppfører seg sånn mot deg er ikke voksne. Det er noe som feiler de. Endret 4. mars 2015 av Hummels
Gjest Mythic Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Hvorfor høres det ikke reelt ut? Jeg merker det jo fysisk på kroppen, og jeg ser det jo. Er mange som sier rett ut at det er lett å være slem mot meg. Anonymous poster hash: f4827...552 Kjære deg, du er ikke frisk. Jeg skjønner nå at du er den brukeren som har laget alle disse trådene om at alle mennesker i verden er slemme mot deg, de er i mot deg, de er misunnelige, de nekter deg ting. Det er selvfølgelig ikke reelt. Ingen i verden er så viktig at "alle" har en mening om deg. Du må få deg hjelp, og det så fort som mulig!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Kjære deg, du er ikke frisk. Jeg skjønner nå at du er den brukeren som har laget alle disse trådene om at alle mennesker i verden er slemme mot deg, de er i mot deg, de er misunnelige, de nekter deg ting. Det er selvfølgelig ikke reelt. Ingen i verden er så viktig at "alle" har en mening om deg. Du må få deg hjelp, og det så fort som mulig! Jeg går allerede til en psykiater ... vet ikke hva han kan hjelp meg med om jeg sier det her? Når jeg opplever at folk ser rart og stygt på meg, og blir sure om jeg syns, så vet jeg ikke hva jeg gjør galt, jeg. Og hva med alle barna som kaster snøball på meg eller hiver lapper på meg? Og hvorfor er alle menn sånn mot meg? Anonymous poster hash: f4827...552
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Jeg går allerede til en psykiater ... vet ikke hva han kan hjelp meg med om jeg sier det her? Når jeg opplever at folk ser rart og stygt på meg, og blir sure om jeg syns, så vet jeg ikke hva jeg gjør galt, jeg. Og hva med alle barna som kaster snøball på meg eller hiver lapper på meg? Og hvorfor er alle menn sånn mot meg? Anonymous poster hash: f4827...552 Prøv likevel? Vis han de tingene du har skrevet her da! Anonymous poster hash: 66c30...56a
Gjest Mythic Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Jeg går allerede til en psykiater ... vet ikke hva han kan hjelp meg med om jeg sier det her? Når jeg opplever at folk ser rart og stygt på meg, og blir sure om jeg syns, så vet jeg ikke hva jeg gjør galt, jeg. Og hva med alle barna som kaster snøball på meg eller hiver lapper på meg? Og hvorfor er alle menn sånn mot meg? Anonymous poster hash: f4827...552 Jeg vil ikke svare deg på det du spør om der, for det du sier stemmer rett og slett ikke. Dette er i ditt hode. Skriv ned alt det du starter tråder om her, og ta det opp med psykiateren din. Det er gode grunner til at du går til behandling. Hvis du ikke snakker om det du opplever som problemer for deg, blir du jo aldri bedre.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Jeg går allerede til en psykiater ... vet ikke hva han kan hjelp meg med om jeg sier det her? Når jeg opplever at folk ser rart og stygt på meg, og blir sure om jeg syns, så vet jeg ikke hva jeg gjør galt, jeg. Og hva med alle barna som kaster snøball på meg eller hiver lapper på meg? Og hvorfor er alle menn sånn mot meg? Anonymous poster hash: f4827...552 Han kan sannsynligvis hjelpe deg mer enn trådene du oppretter her. På disse trådene får du stort sett de samme svarene igjen. Gå tilbake og les noen av dem, der står de beste rådene du kan få i denne saken på kg. Veldig mange av rådene går ut på at du må snakke om dette med en profesjonell behandler. Ønsker deg lykke til Anonymous poster hash: ebff2...430 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå