Gå til innhold

Hva er det egentlig med Fjordland?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som student så blir det Fjordland kjøttkaker nå og da, det syns jeg er godt, MEN man vet jo aldri hvor mye man får!

Sist gang jeg spiste kjøttkaker fikk jeg to poteter, i dag fikk jeg fire! Er det ikke noe fast mengde eller? Man kan være heldig eller man kan være uheldig? Jeg spiser ikke fire poteter, men likevel.

Man kan vel nesten begynne å si "Life is like a box of Fjordland, you never know what you're going to get." :rolleyes:

Anonymous poster hash: 84bd8...136
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel på vekt, at det skal være så og så mange gram med poteter, så du har vel fått fire små vs to store.

Anonymous poster hash: dc5d2...4f0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har kjøpt 2 forskjellige, den ene er liten porsjon og koster ca 40 kr, og så har du den som er vanlig middagsstørrelse til 50-60 kr. Jeg kjøper disse nå og da, og varierer hvilken jeg kjøper alt etter hvor sulten jeg er / hvor stor lunsj jeg har spist. Har aldri opplevd at det er endring i porsjonsstørrelsen.

Anonymous poster hash: edaac...5c8
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har kjøpt 2 forskjellige, den ene er liten porsjon og koster ca 40 kr, og så har du den som er vanlig middagsstørrelse til 50-60 kr. Jeg kjøper disse nå og da, og varierer hvilken jeg kjøper alt etter hvor sulten jeg er / hvor stor lunsj jeg har spist. Har aldri opplevd at det er endring i porsjonsstørrelsen.

De selger bare en type på min butikk. Tror i alle fall det. Jeg har i alle fall aldri betalt 50-60 kroner for dem.

AnonymBruker
Skrevet

Det går vel på vekt, at det skal være så og så mange gram med poteter, så du har vel fått fire små vs to store.

Anonymous poster hash: dc5d2...4f0

De to jeg fikk sist var ikke så veldig stor, men det kan godt være at det går på vekt. Men denne gangen fikk jeg en liten og tre mellomstore. :P Alt for mye potet for meg.

AnonymBruker
Skrevet

De selger bare en type på min butikk. Tror i alle fall det. Jeg har i alle fall aldri betalt 50-60 kroner for dem.

Sjekka pakkene... har ikke resirkulert. Det står 592 gram på begge. Så det skal være like mye i hver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker på prisen, men den ene er dyrere enn den andre. Sjekk neste gangen du er i butikken, på den ene står det "Liten porsjon kjøttkaker" og den er med gulerøtter som tilbehør. Den andre står det kun "Kjøttkaker" på og er med erterstuing som tilbehør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker på prisen, men den ene er dyrere enn den andre. Sjekk neste gangen du er i butikken, på den ene står det "Liten porsjon kjøttkaker" og den er med gulerøtter som tilbehør. Den andre står det kun "Kjøttkaker" på og er med erterstuing som tilbehør.

Jeg har aldri sett en med gulerøtter før. De har bare med ertestuing her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...