AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Har fra før spurt om denne Hugo koalaen og reven. Husker ikke navnet og har ikke funnet filmen Skulle gjerne sett den! Men det er ikke bare den: Jeg tror filmen jeg skal frem til er gsmmel(Typ 80-90 talls). den handler om en flokk med pandaer og den ene pandaen er mor til en liten gutt. Den gutten må klatre opp en foss, men greier det ikke og faller ned. Da kan han ikke være i flokken lengre og må reise sin vei. Han ender på et sirkus og det er alt jeg husker. Vet noen om denne filmen?? Anonymous poster hash: 2cbce...1d2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Den første filmen er iallefall jungeldyret Hugo:-)Anonymous poster hash: 4d6d9...809
Shinigami Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Jupp, den første er jungeldyret Hugo. Den andre høres litt kjent ut... Sendte de filmen på tv2 på morningen i jula/påsken/sommerferien? Nå skal jeg gjøre litt research EDIT: The panda's great adventure http://m.youtube.com/watch?v=e72mifSNEZA Endret 4. mars 2015 av Shinigami
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Har fra før spurt om denne Hugo koalaen og reven. Husker ikke navnet og har ikke funnet filmen Skulle gjerne sett den! Men det er ikke bare den: Jeg tror filmen jeg skal frem til er gsmmel(Typ 80-90 talls). den handler om en flokk med pandaer og den ene pandaen er mor til en liten gutt. Den gutten må klatre opp en foss, men greier det ikke og faller ned. Da kan han ikke være i flokken lengre og må reise sin vei. Han ender på et sirkus og det er alt jeg husker. Vet noen om denne filmen??Anonymous poster hash: 2cbce...1d2 Jeg leter også etter den siste filmen! Har tidligere skrevet en tråd her inne for å finne den, og har søkt meg over hele internett, men jeg finner ingen ting. Hvis jeg husker rett så er det slik at pandaen sin mamma er dronning over riket, men dør, og dermed tar en slem Bjørn over riket. Derfor jages den lille pandaen bort. På sirkus møter han flere venner som han drar tilbake til hjemplassen med, og da kjemper han mot bjørnen og blir konge over riket. Akkurat likt som løvenes konge, bare med en panda egentlig Jeg leter fortsatt etter denne filmen, jeg skal si fra hvis jeg finner den. Anonymous poster hash: 0ffad...b52
Shinigami Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 (endret) http://youtu.be/BLGRELFfDhk Endret 4. mars 2015 av Shinigami
Maximillian Cohen Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Edit: Jeg var visst ikke rask nok... Endret 4. mars 2015 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Der var den ja Anonymous poster hash: 0ffad...b52
Shinigami Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Edit: Jeg var visst ikke rask nok... Du fant drn ihvertfall på et språk som er lettere å forstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå