AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hei KG! I dag tidlig var jeg og trente. Jeg er i relativt god form og trener fire-fem ganger i uken, en løpeøkt og resten styrketrening. I dag startet jeg økten med markløft, som jeg ofte gjør. I tredje arbeidssett (kjører 5X5), midt i et løft ble jeg vanvittig svimmel, "lett i hodet" og det svartet helt for meg. Ifølge hun jeg trente sammen med ble jeg også veldig blek. Slapp stangen og nærmest falt sammen. Måtte bli sittende litt og summe meg, så følte jeg meg helt bra igjen. Var nærmere 30 kg fra hva som er min 1RM. Har lest litt og lurer på om dette kan ha vært et blodtrykksfall. Noen som har opplevd det samme? Hadde både sist og sovet godt før økten. Anonymous poster hash: e3c6e...a36
Doge Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Jeg sliter med det samme i andre øvelser. Det er blodtrykksfall. Føler at det går over etterhvert som formen blir bedre
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Formen min er ganske bra, og økten i dag var medium tung. Hva gjør du når det skjer? Tar en pause, drikker litt og fortsetter? Utrolig flaut å plutselig falle om Anonymous poster hash: e3c6e...a36
Doge Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Jeg blir sånn hvis jeg skal løfte noe over hodet, uansett om det er tungt eller ikke. Det er ikke akkurat kult, så jeg prøver å holde meg unna den type øvelser. Jeg avbryter øvelsen, tar meg litt å drikke og en liten pustepause før jeg startergjør noe annet.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Jeg får blodtrykksfall om jeg har spist for lite før trening. Så jeg spiser alltid litt en drøy time før trening. Hadde du spist nok i dag? Kan være nakkevinkelen også. Om du ser for mye opp, så kanskje du kan ha fått en nerve i klem? Pass på at rygg og nakke er en rett strek. Anonymous poster hash: 207af...592
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Pass på at du har noe mykt å falle på Anonymous poster hash: 53075...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå