Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk skattkontoret å sende oss hva en tjener fra de ulike jobbene en har hatt og hva en skattet... Men vedkommende er bare ekstra vikar, og går på aap. På lista stod all inntekt og skatting fra de ulike jobbene unntatt inntekt fra aap? men skatting stod der som arbeids o velferds? Hvorfor står det ikke inntekten en får fra nav der?

Anonymous poster hash: 96148...efd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arbeids- og velferd ..

Anonymous poster hash: 7a3ed...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Arbeids- og velferd ..

Anonymous poster hash: 7a3ed...b1a

Ja, det stod det! Skrev fra mob. Men kun det vedkommende har skattet. Ikke noe inntekt som ble blotta inn?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? El hvor en kan finne på nav sider, hva man har tjent av dem iløpet av året?

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg ikke helt skjønner hva du mener? Hva vil du vite? Skatteprosenten til en bestemt person som går på AAP? :klo:

Anonymous poster hash: 8b1cf...c3a
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er dårlig til å forklare! Det gjelder en person som går på aap og jobber noen vakter her og der. Han fikk tilsent fra skattekontoret liste over hva han har tjent og skattet iløpet av året. Men det han tjener fra nav stod ikke der, bare det han har skattet. Men vedsiden av den posten stod det og, pensjon. Er det det han har tjent fra nav iløpet av året?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er dårlig til å forklare! Det gjelder en person som går på aap og jobber noen vakter her og der. Han fikk tilsent fra skattekontoret liste over hva han har tjent og skattet iløpet av året. Men det han tjener fra nav stod ikke der, bare det han har skattet. Men vedsiden av den posten stod det og, pensjon. Er det det han har tjent fra nav iløpet av året?

Om det er i fjor (2014) så står inntekten i selvangivelsen. Om det gjelder i år, så står det på nav sine sider der man logger inn. Der er en oversikt over alle utbetalinger før og etter skatt.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er i fjor (2014) så står inntekten i selvangivelsen. Om det gjelder i år, så står det på nav sine sider der man logger inn. Der er en oversikt over alle utbetalinger før og etter skatt.

Gjelder i år. Hvor på min side. Sto bare enkle utbetalinger ikke hele summen. El er deg kanskje der det står pensjon? Og om en har fått etter betaling i aap ifjor desember. Skal det og telles? Alt er blitt skattet av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...