AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har gått på p-piller siden første menstruasjon. I over 10 år med andre ord. Jeg har hatt menstruasjoner ca. hver 2. måned hele tiden da den har kommet av seg selv uavhengig om jeg har hatt opphold på pillene. Tok siste pille i februar, og fikk deretter mensen som vanlig 24.februar. I går fikk jeg sterke magesmerter som jeg ikke har hatt før. Det ligner menssmerter, men ikke på samme sted. Og det var vondt å bevege seg over flere timer. Dette var på venstre side nederst på magen. Jeg tok en eggløsningstest som viste klart positiv. Dagen etter når smertene var mindre hadde jeg en svakere strek på testen. Det kan vell ikke være noe annet enn eggløsning? Bør jeg da forvente menstruasjon om 2 uker? Anonymous poster hash: 3d001...265
Gjest Wei Wei Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Siden det muligens var første gang du testet så vil jeg spørre om teststreken var like sterk/sterkere enn kontrollstreken. El-tester fungerer annerledes enn g-tester, så to streker betyr ikke nødvendigvis el. Hvis du brukte el-testen riktig, så kan du forvente mens ca. 12-17 dager senere (det vannligste er 14 dager). Husk også at testen viser økning av hormonene og el er 24-48 timer etter den mest positive testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå