Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg tok en test her i dag, og trenger hjelp til å tolke resultatet. Jeg kan se en veldig svak strek, men usikker på om det kun er meg som ser det. Legger ved et bilde, men det var vanskelig å få det bra.. :)

Anonymous poster hash: d6619...a6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

11040705_10152706708141969_332439870_n.j

Skrevet

Det er en strek der, men bildet er veldig utydelig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en strek der, men bildet er veldig utydelig.

Ja, fikk ikke tatt noe bedre nå.. men takk for svar :)

Skrevet

Ser en svak strek

AnonymBruker
Skrevet

Ser også en strek men syns den var på så rar plass? Mulig den skal være der den er men føler den alltid står på midten i testene 😜

Anonymous poster hash: cbdfa...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Ser også en strek men syns den var på så rar plass? Mulig den skal være der den er men føler den alltid står på midten i testene

Anonymous poster hash: cbdfa...0c3

Enig! Men den til høyre står heller ikke i midten :P Tenker å ta en ny test av et annet merke i helgen evt. over helgen for å se om det slår ut da. Finner ikke noe informasjon om den testen jeg tok, blir litt skeptisk da. Valunio heter den, kjøpt på vitus apotek :)

Skrevet

Enig! Men den til høyre står heller ikke i midten :P Tenker å ta en ny test av et annet merke i helgen evt. over helgen for å se om det slår ut da. Finner ikke noe informasjon om den testen jeg tok, blir litt skeptisk da. Valunio heter den, kjøpt på vitus apotek :)

Har hørt mye negativt om den type testen...

Ville kjøpt en clearblue som det står gravid eller ikke gravid på :) da slepper du å tolke streker :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...