AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Heisann! Jeg tok en test her i dag, og trenger hjelp til å tolke resultatet. Jeg kan se en veldig svak strek, men usikker på om det kun er meg som ser det. Legger ved et bilde, men det var vanskelig å få det bra.. Anonymous poster hash: d6619...a6b 1
Silfen Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Det er en strek der, men bildet er veldig utydelig.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Det er en strek der, men bildet er veldig utydelig. Ja, fikk ikke tatt noe bedre nå.. men takk for svar Anonymous poster hash: d6619...a6b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Ser også en strek men syns den var på så rar plass? Mulig den skal være der den er men føler den alltid står på midten i testene 😜Anonymous poster hash: cbdfa...0c3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Ser også en strek men syns den var på så rar plass? Mulig den skal være der den er men føler den alltid står på midten i testene Anonymous poster hash: cbdfa...0c3 Enig! Men den til høyre står heller ikke i midten Tenker å ta en ny test av et annet merke i helgen evt. over helgen for å se om det slår ut da. Finner ikke noe informasjon om den testen jeg tok, blir litt skeptisk da. Valunio heter den, kjøpt på vitus apotek Anonymous poster hash: d6619...a6b
camillasa Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Enig! Men den til høyre står heller ikke i midten Tenker å ta en ny test av et annet merke i helgen evt. over helgen for å se om det slår ut da. Finner ikke noe informasjon om den testen jeg tok, blir litt skeptisk da. Valunio heter den, kjøpt på vitus apotek Anonymous poster hash: d6619...a6b Har hørt mye negativt om den type testen... Ville kjøpt en clearblue som det står gravid eller ikke gravid på da slepper du å tolke streker Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå