AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hvilken ansiktsmaske syns du er best for uren hud? Anonymous poster hash: 7cf0d...8ec
Kragebein Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Jeg liker godt Queen Helene's Mint Julep Masque hvis huden min har en litt dårlig periode.
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Jeg foretrekker faktisk lage en egen DIY-maske basert på leirer jeg kjøper på nettet. Har lagt ut oppskrift i en annen tråd, kan henvises til om du er interessert. Ellers er jeg glad i Herbal & Clay masken fra Declèor
lemon-aid Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Beaute pacifique leiremaske - DEN er god den! Eller så kan du lage den selv, ser at de selger masse stæsj på sunvita.no Vurderer å gjøre det selv!
smalls Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Beaute pacifique leiremaske - DEN er god den! Eller så kan du lage den selv, ser at de selger masse stæsj på sunvita.no Vurderer å gjøre det selv! Hvor kjøper du den serien hen og er det dyrevennlige produkter?
vimsefrøken Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har prøvd flere som jeg syns er gode for uren hud. Men disse er favorittene: MD Formulations clearing complex mask (hvis du har MYE urenheter) Glam Glow supermud treatment (god som en skikklig dyprens) Lush Magnaminty facemask(billig og god) Emergin C deglazing mask (renser uten å tørke ut) Emergin C phytocell mask (renser men litt mildere enn de andre, tørker ikke ut huden)
lemon-aid Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Hvor kjøper du den serien hen og er det dyrevennlige produkter? Den er ikke testet på dyr Fås kjøpt her http://www.beaute-pacifique.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå