AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Vet du hva, jeg synes denne verden her blir bare merkeligere og merkelige. Bare se her hva jeg har lest på andre forum og overhørt litt rundt her og der. Slått sammen til to personer for morroskyld. Person A: Jeg hater denne motbydelige verden som ikke lar meg få kjøpe sex, som ikke lar meg få røyke forran barn, som har politikere som vil styre livet ditt, homohatere, rasister, jeg hater nrk-lisensen, jeg hater røykeloven, jeg hater at at jeg ikke kan gå naken ute, jeg hater at jeg ikke kan ha sex over alt. Person B: Jeg hater denne motbydelige verden, jeg hater at menn må kjøpe sex, jeg hater de j***ene som må røyke forran barn, jeg hater polikerene som ikke gjør mer for å overvåke, homofile, utlenenginger, folk som ikke betaler lisens, jeg hater at alle jenter flyr rundt naken, jeg hater at alle har sex over alt i dag. Ja, er det ikke merkelig? Jeg vet ikke om det er morsomt eller tragisk en gang. Men vi ser i hvertfall verden på mange måter, stort sett etter eget behov. Nå er forresten ikke dette nødvendigvis en person (eller to), og person A kan sikkert ha meninger til person B:sjenert: Anonymous poster hash: 18637...04a
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Fakum er at verden i det store og helle er mye bedre for de fleste mennesker i dag en hva den noen gang har vært igjennom historien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå