Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt problemer med kviser mellom øyenbrynene mine i flere måneder nå. Hva skal jeg gjøre?

Har gått til hudpleier, men hu skylder på sukker, sjokolade og melk. Men har kuttet ut dette og kvisene går ikke bort (kommer hele tiden nye).

Hva skal jeg gjøre? Jeg skrubber, cleanser, toner og fukter. Men ingenting hjelper. Spiser nokså sundt også, masse grønnsaker og veldig lite fett (liker ikke saus)

Anonymous poster hash: baa44...679

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vask og rens briller og solbriller dersom du bruker det. Jeg stusser forøvrig på at en HUDPLEIER kan fortelle deg at problemet er maten du spiser - vedkommende (dersom kun hudpleier) har ingen som helst kompetanse til å ytre meninger om dette.

Anonymous poster hash: fd032...6de
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på en snurr med alkohol siste mnd? De sier at mellom øyebryn gjenspeiler leveren. Og veldig mange får fyllekviser der.

Anonymous poster hash: 3951f...260

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på en snurr med alkohol siste mnd? De sier at mellom øyebryn gjenspeiler leveren. Og veldig mange får fyllekviser der.

Anonymous poster hash: 3951f...260

Ts her. drakk 2-3 drinker i januar i bursdagsselskap, ellers har jeg ikke drukket alkohol på år og dag.

Anonymous poster hash: baa44...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...