Gå til innhold

I butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Amming er også uhøflig.

Nei, la heller ungen sulte. :roll:

Deler slettet. Hege (admin)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I og med at jeg måtte tenke etter om jeg hadde sett folk i butikken sprade rundt i bar overkropp/bikini og fortsatt ikke er sikker på om jeg har sett det i år' date=' så har det i tilfelle neppe vært så sjenerende at jeg har tatt skade av det.[/quote']

Omtrendt sånn ja.

Angående ammende mødre har tanken slått meg at det går ann å gjøre det offentlig med MYE større diskresjon enn mange viser uten at ungene sulter av den grunn!

Skrevet

Har aldri tenkt over at dette er ett problem for noen :wink: . Det er ihvertfall ikke noe jeg tenker på, har ingen problemer med at noen går i bar overkropp på butikk/kafe etc..

(Hvis noen lukter svette så lukter det gjennom t-skjorten også.)

Gjest Valhalla
Skrevet

Monster da. Har du aldri hørt folk klage over offentlig amming før?

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva folk har på seg. Bar overkropp/en bikini plager meg ikke.

Jeg kan forstå at folk går med så lite klær på seg jeg i denne varmen.

Skrevet
Det er irriterende. Synes det er like teit hver gang jeg ser det. Amming er også uhøflig.

Amming er for barnet. Det er overhodet ikke uhøflig. Og offentlig amming er ikke så grusomt heller som mange vil ha det til. Amming er så naturlig som det går an å bli, så jeg forstår ikke hvorfor folk klager på dette.

Skal man stresse livet av seg ved å finne et rom e.l. når ungen er sulten og skriker etter mat?

Nei, da sitter man seg ned og mater ungen. Litt får man nå tåle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...