Gjest TomKrus Skrevet 16. august 2004 #21 Skrevet 16. august 2004 Ja, vi lar heller ungene sulte istedet! Vi jager ut røykere for å røyke. Hvorfor kan vi ikke jage vekk blottende mødre til egnet ammested og? For bluferdighetens skyld?
Caliopi Skrevet 16. august 2004 #23 Skrevet 16. august 2004 I og med at jeg måtte tenke etter om jeg hadde sett folk i butikken sprade rundt i bar overkropp/bikini og fortsatt ikke er sikker på om jeg har sett det i år, så har det i tilfelle neppe vært så sjenerende at jeg har tatt skade av det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2004 #24 Skrevet 16. august 2004 Tilbake til temaet: Det er IKKE lækkert når det kommer en fyr på noenogseksti, solbrent og vortete, med magan hengende ut under helsetrøya (som forøvrig ikke er helt hvit lenger, akkurat), kritthvite kroppshår både foran og bak på overkroppen, tett og krøllete, omtrent som i Lambi-reklamen. Tenk deg effekten av den smågulbrune helsetrøya da. Og prøv å ikke bli kvalm.
Anders26år Skrevet 16. august 2004 #25 Skrevet 16. august 2004 Bare sånn for å nevne det , det er ikke noe mindre ekkelt med damer som går halvnakne noen ganger dah. :o
Gjest TomKrus Skrevet 16. august 2004 #26 Skrevet 16. august 2004 Tilbake til temaet: Det er IKKE lækkert når det kommer en fyr på noenogseksti, solbrent og vortete, med magan hengende ut under helsetrøya (som forøvrig ikke er helt hvit lenger, akkurat), kritthvite kroppshår både foran og bak på overkroppen, tett og krøllete, omtrent som i Lambi-reklamen. Tenk deg effekten av den smågulbrune helsetrøya da. Og prøv å ikke bli kvalm. Tenk hvis det dukket opp en skikkelig støgg person, da? Tror støgge folk også bør holde seg hjemme, så slipper vi å bli kvalme.
Anders26år Skrevet 16. august 2004 #27 Skrevet 16. august 2004 Tenk hvis det dukket opp en skikkelig støgg person, da? Tror støgge folk også bør holde seg hjemme, så slipper vi å bli kvalme. Godt poeng!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2004 #28 Skrevet 16. august 2004 Godt poeng!! Så lenge du kler på deg, så er det forsåvidt greit for meg, altså!
Gjest Valhalla Skrevet 16. august 2004 #29 Skrevet 16. august 2004 Stygge personer som ikke er bevisst sitt ulekre utseende er irriterende.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2004 #30 Skrevet 16. august 2004 Stygge personer som ikke er bevisst sitt ulekre utseende er irriterende. Og pene mennesker som er bevisst sitt lekre utseende er i hvert fall irriterende!
Anders26år Skrevet 16. august 2004 #31 Skrevet 16. august 2004 Liker ikke å si at folk er stygge liksom , er jo smak og behag dah:)
Gjest TomKrus Skrevet 16. august 2004 #32 Skrevet 16. august 2004 Så lenge du kler på deg, så er det forsåvidt greit for meg, altså! jo, men tenk på de stakkarne som blir kvalm av mitt atale utseende. Skal ikke de og få slippe å bli kvalme?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2004 #33 Skrevet 16. august 2004 jo, men tenk på de stakkarne som blir kvalm av mitt atale utseende. Skal ikke de og få slippe å bli kvalme? Du får dele ut spyposer, da vettu! Ikke gjør det til noe stort problem!
Gjest TomKrus Skrevet 16. august 2004 #34 Skrevet 16. august 2004 Du får dele ut spyposer, da vettu! Ikke gjør det til noe stort problem! Eller du får ta med deg din egen tilfelle du treffer på meg og min bare overkropp.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2004 #35 Skrevet 16. august 2004 Eller du får ta med deg din egen tilfelle du treffer på meg og min bare overkropp. *notert*
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #36 Skrevet 16. august 2004 Eller du får ta med deg din egen tilfelle du treffer på meg og min bare overkropp. Tommern! Hva var det jeg sa om Trøffel-humor!? :fy:
Tusenfryd Skrevet 16. august 2004 #37 Skrevet 16. august 2004 Kan dere være så snill å holde dere til temaet i denne tråden og ta snikk-snakket i en annen? Please?
MarianneE Skrevet 17. august 2004 #38 Skrevet 17. august 2004 Grøsser når jeg ser menn i bar overkropp på en varm dag i matbutikken. Ser for meg at svetten renner fra hårene under armene og ned på maten..... Men ellers nyter jeg og se dem om sommeren....
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2004 #39 Skrevet 17. august 2004 Synes bikini har lite å gjøre i en butikk langt unna stranden. Og jeg synes det er direkte pinlig når jeg ser folk spise lunsj på kafe i bar overkropp. Noe så utrolig uhøflig. Og dette gjelder uansett kropp.
Suzy Skrevet 17. august 2004 #40 Skrevet 17. august 2004 Hva synes dere om halv-nakne menn og damer i butikken (tenker da på de som er kunder) nå i sommer varmen ? Det gjør meg forsåvidt ingenting, men jeg syns det er bedre med ei t-skjorte over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå