Gå til innhold

I butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om halv-nakne menn og damer i butikken (tenker da på de som er kunder) nå i sommer varmen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes generelt at nordmenn totalt mangler kultur på å kle seg i varmen. Er du varmere land hvor nordmenn er på ferie, sitter de til og med i bar overkropp på restauranter!

Det virker som vi tror at siden det er vinter her 8 mnd i året, så er det greit å flekke av seg alt når det blir sommer.

Bare overkropper og bikini hører stranden og hjemmet til. Singlet og shorts er greit.

Skrevet

Jeg syns også at bikini og bar overkropp hører stranda og hjemmet til. kan ikke helt forstå kvinner som går rundt i bh og shorts på butikken o.l. greit at det er varmt, men en singlet over bh'en hadde ikke vært så veldig mye varmere.

Skrevet

Syns det er utrolig ekkelt med svette, halvnakne folk som går rundt i matforretninger (eller andre forretninger, for den saks skyld).

Jeg ser det ganske ofte, og har et inntrykk av at det som regel er folk i aldersgruppen 35-50 som MÅ handle i bar overkropp/med kun bikinioverdel.

Skrevet

Jeg legger meg ikke opp i hva andre kler seg i. Det er veldig varmt, så jeg skjønner godt at folk vil gå så lettkledt som mulig. Det er da ikke noe problem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss :roll:

Jeg springer rundt i bikini overdel og shorts hele dagene jeg, samme hvor jeg er i varmen, for å få mest mulig farge.

Ser liksom ikke problemet med det.

Ikke er jeg svett, ikke har jeg ekle hårtuster under armene, og ikke har jeg på noen måte en kropp som støter folk. (ihvertfall ikke nå nåer jeg er blitt brun :sjarmor: )

Men uansett, sommer er sommer, er det ikke lov å gi litt f da, vi nordmenn flest er jo ellers i året både innadvendte og kjedelige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når de går fra stranda i badebukse opp på kafe for å få lunc, da spyr jeg nesten.

Nordmenn eier ikke hemninger.

Inn på bakeri og drikker kaffe/kaker halvnakne.

verste jeg har sett var ei som satt på en strandbar toppløs. Nye plastikkpupper som måtte vises frem.

Gjest Étoile
Skrevet
Jeg synes generelt at nordmenn totalt mangler kultur på å kle seg i varmen. Er du varmere land hvor nordmenn er på ferie, sitter de til og med i bar overkropp på restauranter!

Det virker som vi tror at siden det er vinter her 8 mnd i året, så er det greit å flekke av seg alt når det blir sommer.

Bare overkropper og bikini hører stranden og hjemmet til. Singlet og shorts er greit.

:Nikke:

Skrevet

:Nikke:

Skriver under her.

Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om om folk går rundt i bikini/bar overkropp inne i butikken.

Det er da deres valg, men personlig så stiller jeg ikke i bikini uten noe over i butikken.

Skrevet
Jeg bryr meg fint lite om om folk går rundt i bikini/bar overkropp inne i butikken.

Det er da deres valg, men personlig så stiller jeg ikke i bikini uten noe over i butikken.

:enig_animasjon:
Skrevet
Jøss  :roll:  

Jeg springer rundt i bikini overdel og shorts hele dagene jeg, samme hvor jeg er i varmen, for å få mest mulig farge.

Ser liksom ikke problemet med det.

Ikke er jeg svett, ikke har jeg ekle hårtuster under armene, og ikke har jeg på noen måte en kropp som støter folk. (ihvertfall ikke nå nåer jeg er blitt brun  :sjarmor: )

Men uansett, sommer er sommer, er det ikke lov å gi litt f da, vi nordmenn flest er jo ellers i året både innadvendte og kjedelige.

Tro ikke at dette har noe med stygge og pene kropper å gjøre, om du svetter eller fjerner hårene under armene. Det handler om at jeg blir pådyttet en nakenhet jeg ikke har bedt om. Det er lov å være fri og utadvendt, men i et miljø som sier at det er greit. På butikken er ikke greit. Men nå blir man ikke brun i Kiwi-butikken her hvor vi bor heller da. :roll:

Skrevet

Singlet og shorts bør være minimum. Orker i hvert fall ikke svette menn i hårete, bar overkropp når jeg skal plukke ut grønnsaker på Mega!

Skrevet
Hva synes dere om halv-nakne menn og damer i butikken (tenker da på de som er kunder) nå i sommer varmen ?

Like ekkelt som at kvinner sitter og ammer offentlig ( kanskje ikke noe sjakktrekk for meg å si dette her på dette forumet :D )

Gjest TomKrus
Skrevet

Like ekkelt som at kvinner sitter og ammer offentlig ( kanskje ikke noe sjakktrekk for meg å si dette her på dette forumet :D )

Det er naturlig det. Det er noe annet å gå i bar overkropp når det er varmt. :ironiwink:

Skrevet

Det er naturlig det. Det er noe annet å gå i bar overkropp når det er varmt. :ironiwink:

Godt sagt :D

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har i alle fall ikke sett noen halvnakne i butikkene. Hva mener du med halvnaken, egentlig? Bikini? Shorts og bikinioverdel? Fyr i shorts og bar overkropp? Ikke sett noe til det, men gjør det noe da? Det er ikke farlig. :wink:

Gjest Valhalla
Skrevet

Det er irriterende. Synes det er like teit hver gang jeg ser det. Amming er også uhøflig.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Ser liksom ikke noe problem i at folk velger å gå uten t-skjorte hvis det er så varmt.

Jeg selv bryr meg lite om hvordan folk går kledd uansett på året!

Gjest GreenSky
Skrevet
Amming er også uhøflig.

Ja, vi lar heller ungene sulte istedet! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...