AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt grå eyeliner, kajal og mascara. Helst norske butikker/nettbutikker. Jeg har forsøkt å google, men finner ikke noen som har make up i den fargen Anonymous poster hash: 2faa1...697
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Gosh Cosmetics har grå flytende eyeliner, Isadora skal ha en grå kajal, grå mascara aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Hvis du blander svart øyenskygge med lys på øyelokket og blender bra får du grå. Ta litt og litt og bygg opp forsiktig. Anonymous poster hash: 4f32f...1a0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Isadora har en kajal i fargen steel grey. Anonymous poster hash: 11c41...bb0
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Det får du kjøpt i parfymerier. Jeg synes det var et underlig spørsmål. Jeg bruker selv øye-makeup i grått i tillegg til andre farger, ikke samtidig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå