Gå til innhold

Barneutstyr..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det snart vår. Og barnet trenger tynnere sko, regnklær, støvler, vårdress... Alt dette blir jo lett 2000kr om man er opptatt av kvalitet..

Så kommer vinteren der de må ha vinterdress, vintersko, votter, luer, hals, ullklær, fleece ++.. 3000kr.

Det er dyrt med unger!! :P

Men FY så verdt det, det er...

Er det flere som blir litt oppgitte av alt en trenger ila. ett barnehageår? :)

Anonymous poster hash: b6173...8d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det snart vår. Og barnet trenger tynnere sko, regnklær, støvler, vårdress... Alt dette blir jo lett 2000kr om man er opptatt av kvalitet..

Så kommer vinteren der de må ha vinterdress, vintersko, votter, luer, hals, ullklær, fleece ++.. 3000kr.

Det er dyrt med unger!! :P

Men FY så verdt det, det er...

Er det flere som blir litt oppgitte av alt en trenger ila. ett barnehageår? :)

Anonymous poster hash: b6173...8d9

hørt om tilbud og salg? Kjøp vinterdress til neste vinter nå og du får den på halv pris. Du kan handle alt til vinteren på halv pris nå. Coop obs har ofte ull til 40% i løpet av året, hamstre inn. Kjøp joggesko og sandaler på pakkepris hos eurosko o.l. Jeg blir ikke oppgitt nei, da jeg er flink til å få tak i ting til halv pris og på tilbud.

Anonymous poster hash: 9d88d...838

• Liker 1
Gjest Dorey
Skrevet

Jeg blir ikke oppgitt, men jeg ser at penga flyr ;) Prøver å være flink til å handle på salg, men eksempelvis sko synes jeg er vanskelig å kjøpe på forhånd. Men dresser og ull synes jeg er veldig greit :)

Skrevet

Jeg ble ikke oppgitt før 2000 kroner kunne skaffe ungene maks to par decent fotballsko på salg eller en "billig" mobiltelefon.... Så nei, jeg synes ikke småbarn er dyre i drift.

Men som nevnt over handler jeg gjerne på salg, og i tillegg må jeg innrømme at jeg gjerne går for det nest beste alternativet når det koster halvparten av det testvinneren gjør.

Skrevet

Tror ikke jeg trenger å kjøpe noe nytt til våren jeg. Regntøy har hun to sett av fra høsten og vinteren, støvlene passer også. Og vårdress, er ikke det mer eller mindre det samme som høstdress? Eneste vi har kjøpt er vårjakke og nye sko.

Ull til vinteren og vinterdress er det lurt å kjøpe nå. Masse gode tilbud!

Skrevet

Mye kan jo kjøpes brukt hvis du vil spare penger.

AnonymBruker
Skrevet

Mye kan jo kjøpes brukt hvis du vil spare penger.

ja skulle akkurat til å tipse om det, ser de selger masse flott brukte dresser etc på disse kjøp/salg/bytte sidene på facebook.

Om noen skulle trenge tøy til jente så selger jeg en klespakke med kjoler, vård/høstdress fra helly hansen, bergans fleece osv i str 92-98.

Anonymous poster hash: 9d88d...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...