AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hvilken vogn ville du valgt av praktiske grunner, og hvorfor? (Britax er Brio) Jeg behøver en vogn som er god i butikk og på terreng (grus og snø, for det meste). Den må ta liten plass når den er slått sammen. Britax: Kan trilles både i by og på terreng, de svingbare forhjulene som er praktiske på kjøpesentere o.l. kan byttes ut med "countryhjul", som er større og med luft. Den tar liten plass sammenleggbart, håndtaket kan justeres, det er endel praktiske lommer både i sportsdelen og bagdelen. Kalesjen er stor og beskytter godt mot vær. Sportsdelen og bagdelen er vendbar. STOKKE: Ganske lang bagdel (79cm), lun og tilpasset et nordisk klima. Babyen ligger høyt oppe så man slipper å bøye seg langt ned. Bagdelen er lys innvendig så det ikke blir så mørkt for babyen. Hjulene er svingbare, låsbare lufthjul som påstås skal være like gode på terreng som på asfalt. Håndtaket kan justeres på flere måter. Sportsdelen er også ganske høyt oppe så barnet får god oversikt. Sportsdelen og bagdelen er vendbar. Den har over gjennomsnittet stor plass til bagasje under, og bagasjebrettet/posen er vanntett og smussavstøtende. Anonymous poster hash: 01d77...343 Anonymous poster hash: 01d77...343
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Britax med countryhjul: Anonymous poster hash: 01d77...343
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Opp med denne :) Anonymous poster hash: 01d77...343
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Hadde ikke valgt noen av de. Skulle jeg valgt vogn etter dine kriterier hadde jeg nok gått for babyjogger city elite med bag. Vi skal ha den som reisevogn. Den blir liten sammenslått, enkel å manøvrere men jeg synes den ser finere ut og virker mer solid enn stokke feks.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Hadde ikke valgt noen av de. Skulle jeg valgt vogn etter dine kriterier hadde jeg nok gått for babyjogger city elite med bag. Vi skal ha den som reisevogn. Den blir liten sammenslått, enkel å manøvrere men jeg synes den ser finere ut og virker mer solid enn stokke feks. Jeg kan ikke, jeg må ha vendbar sportsdel. Anonymous poster hash: 01d77...343
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Jeg kan ikke, jeg må ha vendbar sportsdel. Anonymous poster hash: 01d77...343 Hva med å kikke på Viper 4S? Lages av Trille eller ABC Design avhengig av hvor den kjøpes. Den burde oppfylle alle kravene dine. Har hatt vår siden 2012, hvor den ble impulskjøpt etter at vi testet i butikken. Falt for hvor manøvrerbar den er og hvor enkel den er å legge sammen. Vi trengte en kompakt, lett vogn som gikk inn i en mindre bil. Det er ikke så mange som kjenner til vogna, men vi har altså vært superfornøydr. Vunnet tester har den og.Anonymous poster hash: 6a31c...18a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Spørsmålet mitt er egentlig hvilken av disse to du ville valgt hvis du måtte velge mellom disse to vognene...Anonymous poster hash: 01d77...343
Hattifnatten Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Vi har brio go, og er veldig fornøyd. Så vi ville definitivt valgt brio go next. Regner også med at den blir ca like liten som forgjengeren, noe som er et stort pluss i boka. Stokke synes jeg ser lite praktisk i forhold til plass under vogna blant annet. Også ser den så kald og upersonlig ut.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Vi har brio go, og er veldig fornøyd. Så vi ville definitivt valgt brio go next. Regner også med at den blir ca like liten som forgjengeren, noe som er et stort pluss i boka. Stokke synes jeg ser lite praktisk i forhold til plass under vogna blant annet. Også ser den så kald og upersonlig ut. Den har mer plass enn de fleste andre vogner, selvom det ikke ser sånn ut hvordan vognen ser ut er minst viktig for meg, det viktigste er hvordan den er å trille, slått sammen, etc. Takk for svar !Anonymous poster hash: 01d77...343
Hattifnatten Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Den har mer plass enn de fleste andre vogner, selvom det ikke ser sånn ut hvordan vognen ser ut er minst viktig for meg, det viktigste er hvordan den er å trille, slått sammen, etc. Takk for svar !Anonymous poster hash: 01d77...343 Jeg mente at i forhold til brio go, så er det veldig lite plass under.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Jeg mente at i forhold til brio go, så er det veldig lite plass under. Hvor mange kg tar den da?Anonymous poster hash: 01d77...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå