Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kjøpte iPhone for tre år siden tror jeg den ble koblet opp til Facebook-kontaktene mine. Siden den gang mottar jeg varsler i kalenderen min, ikke via Facebook, at noen har bursdag, både dagen før og på selve dagen. Dette skjer hvert år, og gjelder kanskje to-tre personer jeg har på face, og ikke alle. Jeg er ikke interessert i å få varsler, for disse menneskene har jeg ikke kontakt med lenger. Jeg har ikke lagt inn dette varselet selv.

Jeg har prøvd å slette varslene flere ganger, men likevel dukker de opp hvert år. For å slette de har jeg gått inn i kalender -> Varselet -> Rediger -> Genta: Aldri. I tillegg går jeg på Varsel: Ingen. Dette gjør jeg hver gang et varsel dukker opp, men det er som om mobilen tilbakestiller seg hver gang.

Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest BonBon
Skrevet

Du må velge slett og "gjelder alle fremtidige hendelser"

Skrevet

Du må velge slett og "gjelder alle fremtidige hendelser"

Gjør det hver gang jeg har forsøkt å endre.

Gjest BonBon
Skrevet

Gjør det hver gang jeg har forsøkt å endre.

Du skal jo ikke endre men slette.

Lenge siden jeg har hatt iphone men mente det bare var å holde "inne" på innlegget og så kom slett valget opp

AnonymBruker
Skrevet

Dette problemet har jeg også.. bare at jeg har samsung..

Anonymous poster hash: 2b244...ca2

Skrevet

Du skal jo ikke endre men slette.

Lenge siden jeg har hatt iphone men mente det bare var å holde "inne" på innlegget og så kom slett valget opp

Hvis jeg sletter, sletter jeg kun den og ikke fremtidige. Funket ikke å holde inne, da kunne jeg bare flytte den rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...