AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hei! Jeg har gått på p-sprøyte i en-en og en halv mnd nå, og jeg og kjæresten min har funnet ut at vi vil prøve å få barn. Har hørt at p-sprøyten henger i i opp til to år, men gjør den det når jeg bare har tatt den en gang? og er det noe jeg kan gjøre for at virkningen skal slutte nå? eller må jeg bare rett og slett vente til jeg skal ta ny, og bare ikke ta den?.. Anonymous poster hash: 83642...bd9
Prøver25 Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Virkningen vil sitte i til den går ut.. Dessverre.. Jeg gikk på sprøyta i et par år - og et tok 10 mnd før jeg fikk menstruasjon tilbake. Noen får den igjen med det samme - så det er bare å krysse fingrer og tær for at den kommer kjapt tilbake
Saraby Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Er nok ikke noe annet enn å ikke ta flere sprøyter og bare vente du kan gjøre desverre. Jeg tok sprøyta 3 ganger før jeg ikke ville bruke den lenger. Fikk blødning veldig fort etterpå, men blødde i 9 uker og måtte begynne på p-piller for å stabilisere kroppen en stund. Men dette er jo veldig individuelt, så det kan hende det blir helt anderledes for deg Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 hos meg tok det 6 mnd med masse blødninger før jeg fikk normal syklus igjen. Anonymous poster hash: 06d80...fd3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Hei! Jeg har gått på p-sprøyte i en-en og en halv mnd nå, og jeg og kjæresten min har funnet ut at vi vil prøve å få barn. Har hørt at p-sprøyten henger i i opp til to år, men gjør den det når jeg bare har tatt den en gang? og er det noe jeg kan gjøre for at virkningen skal slutte nå? eller må jeg bare rett og slett vente til jeg skal ta ny, og bare ikke ta den?.. Anonymous poster hash: 83642...bd9 Ja dere er virkelig gode til å planlegge . Man begynner jo ikke på p-sprøyta den ene måneden og bestemmer dere for å få barn den neste. P-sprøyte er jo egentlig en litt langsiktig prevensjonsform.Anonymous poster hash: a705d...515 1
Timseh Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Med nr 1; Jeg sluttet på p-sprøyten, begynte på P-Piller og ble gravid samme mnd som jeg startet på pillene. Nå; sluttet på prevensjon/sprøyten i januar, ble gravid i beg/midten av februar. Så det kan gå bra håper det for deres del. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Er dessverre bare å vente....Anonymous poster hash: 038f4...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå