Octavia Skrevet 14. august 2004 #1 Del Skrevet 14. august 2004 I en eske med Kaptein Sabeltann is var det tatoveringsmerker til å "lime" på armer og bein. Vi tok på alle på en gang, og nå har jenta mi sett "flekkete" ut i flere dager. Hvordan i all verden får jeg fjernet dette? Såpe og sminkefjerner hjelper ikke. Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. august 2004 #2 Del Skrevet 14. august 2004 Barberskum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2004 Barberskum .....hjalp heller ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 plasterfjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg brukte svamp og zalo. Måtte skrubbe litt da, men det gikk fint vekk med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #6 Del Skrevet 15. august 2004 sønnen min hadde også sånne merker etter tatoveringer. Jeg fant fort ut hva som hjalp best. Ikke å sette på sånne ting. Om han fikk sånt så utsatte jeg "dekorasjonen" og så kastet jeg tatoveringene. Og vel, da kunne jeg jo ikke sette dem på.. Nå har han selv funnet ut at det ikke er noe pent med sånn "fake" som han selv sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg fant fort ut hva som hjalp best. Ikke å sette på sånne ting. Tror nok jenta mi er kurert for en godt stund hun også, men hun er bare 3 år, og både hun og jeg var faktisk helt uerfarne på området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. august 2004 #8 Del Skrevet 15. august 2004 Plasterfjerner er iallefall helt genialt både på tatoveringer, fastklint tyggis og andre små ekkelheter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. august 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 15. august 2004 Plasterfjerner er iallefall helt genialt både på tatoveringer' date=' fastklint tyggis og andre små ekkelheter.....[/quote'] Hva er plasterfjerner? Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 #10 Del Skrevet 15. august 2004 Brukes til å fjerne limet som setter seg på huden etter at man har brukt plaster. Fås kjøpt på apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. august 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 15. august 2004 Brukes til å fjerne limet som setter seg på huden etter at man har brukt plaster. Fås kjøpt på apotek. Glimrende! Ante faktisk ikke at sånt noe fantes :oops: Jenta mi går rundt med plasterrester også, hun..... I morgen skal vi få orden på fasaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå