Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har så lyst på lugg, men er så usikker på om folk syns det er fint eller ikke.

Det blir mer skrålugg, og ikke sånn tversover lugg.

Burde jeg eller ikke?

Har ovalt ansikt

Anonymous poster hash: 58a2b...3ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22, og har hatt lugg fra jeg var 16. Synes jeg kler det best, rett og slett. Så jeg mener at om du har lyst, så er det bare å gå for det :blomst:

Skrevet

Jeg er 32, og har lugg. Mamma er 64, og har lugg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes lugg er kjempestygt på et stort flertall av dem som har det. Jeg kjenner per i dag én som jeg synes kler luggen sin. Jeg synes altså de aller fleste burde la være å klippe lugg.

• Liker 1
Skrevet

Noen ser litt mer barnlige ut med lugg, mens andre ser helt forferdelige ut uten så det kommer helt ann på ansiktet ditt og dine trekk. Jeg kler best en skrålugg siden jeg har et rundt ansikt. Synes det er pent på mange, inkludert Keira Knightley , Kirsten Bell og Emma Stone. Rett lugg er det færre som kler, men Zooey Deschanel er et godt eksempel på en av dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes personlig at lugg ikke er pent!

Anonymous poster hash: aade0...f3d
Gjest Eurodice
Skrevet

har så lyst på lugg, men er så usikker på om folk syns det er fint eller ikke.

Det blir mer skrålugg, og ikke sånn tversover lugg.

Burde jeg eller ikke?

Har ovalt ansikt

Anonymous poster hash: 58a2b...3ee

Er du virkelig så avhengig av hva andre synes? Du blir ikke klokere av svar her; Noen vil mene lugg er fint, andre vil fraråde det; Gjør hva du selv føler for;

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du har ovalt ansikt, slipper du helt sikkert unna å MÅTTE ha det, men når det er sagt finnes det mange fine lugger å få nå, man trenger ikke skolejente-looken med helt rett lugg lenger... Ta å kikk litt på det (heter bangs på engelsk hvis du vil google) og finn en som passer deg og ditt ansikt...

Anonymous poster hash: 4069f...6f0
Skrevet

Noen ser litt mer barnlige ut med lugg, mens andre ser helt forferdelige ut uten så det kommer helt ann på ansiktet ditt og dine trekk. Jeg kler best en skrålugg siden jeg har et rundt ansikt. Synes det er pent på mange, inkludert Keira Knightley , Kirsten Bell og Emma Stone. Rett lugg er det færre som kler, men Zooey Deschanel er et godt eksempel på en av dem.

Men se så mye penere alle disse jentene er uten hår i ansiktet: Keira Knightley, Kristen Bell og Emma Stone.

• Liker 1
Skrevet

Men se så mye penere alle disse jentene er uten hår i ansiktet: Keira Knightley, Kristen Bell og Emma Stone.

Jeg synes både Keira og Emma var penere på det første bildet, og Kirsten Bell er så mye finere med lugg (oppsatt hår blir ikke det samme)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes både Keira og Emma var penere på det første bildet, og Kirsten Bell er så mye finere med lugg (oppsatt hår blir ikke det samme)

Synes du virkelig det? Jeg synes hun er mye penere uten lugg! Se her, her og her. Men det er jo klart vi kan ha forskjellige meninger om dette. Jeg, personlig, kan ikke fordra pannelugg.

Skrevet

Jeg synes noen kler lugg, og så synes jeg andre ikke kler lugg. Andre synes helt andre ting. Det er smak og behag, og så har det litt å si hvordan luggen ser ut.

Prøv å finne bilder av folk som ligner på deg med pannelugg. Kanskje frisøren har noen forslag?

Skrevet

Jeg er 22, har rett lugg og ganske langt hår. Får stadig vekk høre at jeg ser mye mer voksen og "spennende" ut med lugg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år og har langt hår med skrålugg. Mamma har også lugg, og hun er over 50.

Så lenge man kler det og det er klippet pent syns jeg det er fint.

Anonymous poster hash: 341ac...cf9
Gjest Tigress
Skrevet

Dei fleste kan ha lugg og sjå bra ut med det, det kjem berre an på at luggen blir tilpassa andletet. Eg hadde lugg som tiåring, og såg ut som om eg hadde ein barberkost i panna. Tjue år seinare klipte ein frisør tung tversoverlugg på meg, og eg såg superbar ut. Mor mi syntest eg fekk vldig lite andlet, men eg syntest det var heilt fantastisk: med luggen og den frisyren var eg liksom alltid kledd, for eg var så fin på håret! Det var mest magisk å brått ha ein sveis, liksom, før hadde eg berre hatt hår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...