Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å prøve dette, men lurer på om det er verdt pengene?

Jeg har ganske lange og buede øyevipper, men de er helt lyse og tynne i håret. Blir de ekte vippene farget og satt extansions utenpå?

Blir det så bra at man slipper å bruke mascara, og holder det seg lenge? Eller drysser de av fort?

Anonymous poster hash: a9d45...e02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt selv, men hadde veeeldig lyst selv en stund. Men vil ikke ha det lengre når jeg ser hvor stygt det er når det sitter igjen noen her og der når de har begynt å falle av. synes ikke det er så veldig pent at jeg vil ha det selv..

Vil tro du burde farge de først og så sette på vippene. Det er jo noe du lett kan gjøre hjemme og.

Skrevet

Vurderer å prøve dette, men lurer på om det er verdt pengene?Jeg har ganske lange og buede øyevipper, men de er helt lyse og tynne i håret. Blir de ekte vippene farget og satt extansions utenpå? Blir det så bra at man slipper å bruke mascara, og holder det seg lenge? Eller drysser de av fort? Anonymous poster hash: a9d45...e02

Ja og det så veldig pent ut, men du må ha påfyll hver 2-3 uke (spørs hvor flink man er til å ta vare på de)

Kan bli dyrt i lengden

Og når jeg bestemte for jeg ikke ville ha de le ger så føltes det som jeg ikke haadde vipper, måtte bruke sånne som man limer på til jeg ble litt vant til mine egne. Du kan jo forestille deg å ha langt hårextension og så plutselig fjerne og då tynt og kort hr.. det kjennes rart i starten..

det sleit ikkeså mye på mine vipper og var flink med å bruke lash serum hele tiden.

nå har jeg mine naturlig og de har blitt veldig lange ved bruk av lash Serumfra skintecnologic.

Skrevet

Jeg har hatt vippeextensions, og det ble veldig pent. Men jeg (som veldig mange andre), fikk et litt annet uttrykk, litt sløvere blikk synes jeg). Jeg slapp å bruke maskara de første 2-3 ukene, men så begynte vippene å falle av en etter en, og da brukte jeg maskara på de når jeg jeg skulle ut. Etter 3,5-4 uker var vippene ganske stygge, og flere begynner å snu seg, og gli over hverandre, så da måtte jeg gå til klinikk å fjerne de. Mine egne vipper var da mye kortere enn ellers. Halvparten så lange som de pleide. (Extensionene kan hemme veksten på vippene). Så det var et sjokk!

Synes også det var litt stress og ha. Du kan ikke gni deg i øynene, ikke sove for mye på siden slik at du ligger på vippene, og kunne ikke la dusjen renne rett på de..Vanskelig å ta av sminken uten å komme for mye borti de (concealer og øyenskygge osv).

Når det gjelder farging før du setter på vippene er det noe klinikken tilbyr og som du bør gjøre, noen tar pristillegg på dette, andre ikke. Jeg synes vippeextensions er verdt pengene hvis påfyll er rimelig.. Hvis ikke så synes jeg absolutt ikke det er verdt pengene. ALTFOR dyrt. (Jeg betalte 2000)

AnonymBruker
Skrevet

Det ser veldig fake ut på mange,men det virker som man ikke bryr seg så mye om det ikke ser naturlig ut.

Anonymous poster hash: 6a4f3...4a4
Gjest anonym2233
Skrevet

Vurderer å prøve dette, men lurer på om det er verdt pengene?

Jeg har ganske lange og buede øyevipper, men de er helt lyse og tynne i håret. Blir de ekte vippene farget og satt extansions utenpå?

Blir det så bra at man slipper å bruke mascara, og holder det seg lenge? Eller drysser de av fort?

Anonymous poster hash: a9d45...e02

Jeg har vippeextensions, veldig fornøyd og slipper å brukere mascara. Du kan allikevel kjøpte spesial mascara (uten olje) hvis du ønsker å få en puff følelse i blant, men jeg bruker det svært sjeldent.

Påfyll hver 2-3 uke. Syns det er veldig deilig å slippe å bruke mascara..osv.

Kan absolutt anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...