AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hva er det med sykepleiere, leger og "bedrevitere" innen dette faget?? Skjønner de ikke at andre kanskje ikke liker sykdom så godt som de.. Blod, gørr og alt det andre er det ikke alle andre som liker heller... Er så lei av de som trykker sårene sine oppi trynet mitt og tror jeg er interessert i se på materien deres.. Og finnes det ikke andre tema å snakke om enn sykdommer, forkjølelse og sårskorper?? Det VERSTE, er når folk som verken er lege, sykepleier osv. sitter og legger ut med legeutrykk og sykdommer ingen visste hva navnet var på... Flere som er lei sykdomsfanatikere? Anonymous poster hash: 1766f...325
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Så la vær å klikke deg inn på noe under forumet Kropp og helse, og ellers tråder hvor man skjønner innholdet i overskriften som kan være "ekle" tråder. Jeg er litt lei av de som klager som deg for folk må få starte tråder om det de vil og så får moderatorene eventuelt slette, er som sagt bare å ikke lese sånt. Og jeg har sett veldig lite av det du mener.Anonymous poster hash: 376a0...66d
Jade Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 ?? Har aldri opplevd helsepersonell eller andre "sykdomsfanatikere" som trykker væskende sår oppi ansiktet mitt? Er det på KG du mener? Eller har du bare en annen omgangskrets enn hva jeg er vant med? 1
minister-mio Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Så la vær å klikke deg inn på noe under forumet Kropp og helse, og ellers tråder hvor man skjønner innholdet i overskriften som kan være "ekle" tråder. Jeg er litt lei av de som klager som deg for folk må få starte tråder om det de vil og så får moderatorene eventuelt slette, er som sagt bare å ikke lese sånt. Og jeg har sett veldig lite av det du mener.Anonymous poster hash: 376a0...66d som du ser utifra hvor ts plasserte dette innlegget kan du se at h'n ikke er så stø i hva som passer i de ulike underkategoriene. Det er uansett lite bilder av sår på kg så tror det er dette berømte virkelige liv det refereres til her
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er ei drittkjerring. Anonymous poster hash: a3bea...480 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå