Gå til innhold

Blande sammen to forskjellige hårfarger

Badehette

Anbefalte innlegg

Jeg skal farge håret hjemme. I går tittet jeg på farger, men enten var de for lyse eller for mørke. Derfor tenkte jeg å blande sammen to forskjellige til én farge (må uansett ha to pakker til alt håret mitt). Skal selvfølgelig bruke fra samme serie. Men hvordan gjør jeg dette? Blander jeg sammen bare fargevæskene i en av utblandingskremene, eller skal jeg blande de hver for seg, for så å kombinere de når de er rørt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg droppa med mindre du kan kjemi! For det er nøyaktig det hårfarge går ut på, så lenge du ikke nøyaktig vet hva hver inneholder, så kan du ende opp med en relativt funky resultat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde dette selv. Hørte såklart med frisøren først. Ta halvparten av hver farge i den lyse miksen (hva enn det heter).

Anonymous poster hash: 8643c...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette selv. Hørte såklart med frisøren først. Ta halvparten av hver farge i den lyse miksen (hva enn det heter).

Anonymous poster hash: 8643c...8f8

Takk, da gjør jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fortalt at man må blande farger som hører sammen. Altså enten to kalde farger eller to varme farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk kjempefint å blande sammen to forskjellige hårfarger :) Jeg blandet sammen halvparten av de to fargeflaskene i den ene hvite "pastaen" og rørte litt ekstra godt. Ble kjempefornøyd med resultatet! Ser helt ut som min naturlige hårfarge :biggrin:

Den siste hvite "pastaen" fordelte jeg i to skåler og helte oppi resten av fargen i hver sin skål. Dette brukte jeg til å legge inn striper for å skape litt liv i håret :)

Tror ikke resultatet hadde blitt like bra dersom jeg hadde brukt to vidt forskjellige farger. Jeg brukte 7.31 og 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...