pussikatt Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Trenger råd. hva kan man gi? jeg tenkte gi sånn aktivitetsarmebånd men det er jo ikke spesielt romantisk men kunne igrunn og tenke meg gi han i tillegg en ring med litt personlig betydning. vi skal feire dagen i USA på en meget romantisk måte (han ga meg dette i julepresang) så føler jeg har lyst og gi han en gave med betydning men som ikke koster så alt for mye da jeg fortiden går på AAP. Sett litt på ringer. Lyst på en som er gravert med en kjærlighetserklæring på. sett litt på denne som er med våre fødselsmånedstener i og navnene men lurer på om den er for feminin? hva mener dere? http://www.zales.com/couples-princess-cut-simulated-birthstone-ring-sterling-silver-names-stones/product.jsp?productId=54193716&page=2&kpc=1
pussikatt Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2015 eller kansje denne er bedre? http://www.zales.com/radiance-by-edward-mirell-grey-titanium-anodized-engraved-wedding-band-characters/product.jsp?productId=41812936
skruf Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Personlig så synes jeg de ringene du linket til er feminine. Ikke ville jeg gitt ring heller, bruker jo gifteringen og har ikke behov for andre ringer. Mannen min liker forsåvidt heller ikke smykker, eneste han går med er gifteringen. Må du kjøpe gave da? Hvis du må kjøpe/dere har planlagt å kjøpe til hverandre så synes jeg ikke det høres så dumt ut med sånn aktivitetsarmbånd hvis det er noe du vet han ønsker seg. De fleste menn er jo glad i tekniske dupeditter kontra smykker&stæsj. Vi dropper gaver på bryllupsdagen. Istedet så prøver vi å få til å gå ut å spise en bedre middag på en finere restaurant hvis vi får barnevakt. Får vi ikke barnevakt så lager jeg et godt måltid hjemme og vi deler ei god flaske vin etter at barnet har lagt seg. (jeg får alltid en bukett av favorittblomstene mine på bryllupsdagen )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå