AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg sliter med at dyna ikke vil "oppføre" seg i dynetrekket. Spesielt hjørnene vil ikke holde seg på plass etter noen dager, og hjørnene blir bare som "løshud" etterhvert. Finnes det noen enkle tips her?Anonymous poster hash: 6b595...97c 1
Jade Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Er det en gammel dyne? Har du flere dyner, og er det samme feilen på alle dynene? Har dynen tydelige hjørner når du ser den uten dynetrekk? Er det samme problemet med alle dynetrekkene? Er du sikker på at dynetrekket har rett størrelse? Tror noen butikkjeder (Jysk, kanskje?) har en annen størrelse på dynene/dynetrekkene enn vanlig norsk standard. Kanskje det har noe å si? Jeg har aldri opplevd dette problemet (har ikke dundyne), så jeg mistenker dynen din for å være litt "sær"
Ciara Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Det kommer ofte an på hva slags stoff trekket er i. Jeg har samme "problem" med trekk av lin.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Er det en gammel dyne? Har du flere dyner, og er det samme feilen på alle dynene? Har dynen tydelige hjørner når du ser den uten dynetrekk? Er det samme problemet med alle dynetrekkene? Er du sikker på at dynetrekket har rett størrelse? Tror noen butikkjeder (Jysk, kanskje?) har en annen størrelse på dynene/dynetrekkene enn vanlig norsk standard. Kanskje det har noe å si? Jeg har aldri opplevd dette problemet (har ikke dundyne), så jeg mistenker dynen din for å være litt "sær" Jysk har norsk standard (140x200 + 50x70), men feks IKEA har ikke det. Anonymous poster hash: 2563a...c4e
Sirah Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Det kan nok være trekket. Min dyne gjør det med ett trekk, mens den oppfører seg pent med alle de andre
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Dyne og trekk passer ikke sammen. Men dyner må daglig ristes, gjør du det?Anonymous poster hash: 52668...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå