AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #61 Skrevet 6. mars 2015 BTW - ser noen spør etter størrelsen. Jeg synes de er store i størrelsene, men det er visst bare meg det da.. Kanksje er det selvbildet mitt som er feil. Synes topper, kjoler, gensere og jakker kan bli litt for stort selv i minste størrelsen, bruker minste til nest minste i bukser, og M i tights. Hos H&M bruker jeg L i tights. M i bukse fra Vero Moda feks., ellers minste størrelser i overdeler hos alle andre også. Så er du kort som meg lir klærne heller fort store enn små. Anonymous poster hash: 688a2...210
Gjest Blondie65 Skrevet 6. mars 2015 #62 Skrevet 6. mars 2015 Design forum ligger i kjelleren på Permanenten (Kode bygget vis a vis Radisson Hotel Norge)
miaw Skrevet 6. mars 2015 #63 Skrevet 6. mars 2015 Jeg kikket litt gjennom nettsiden deres, og har ikke funnet noenting som jeg kunne tenkt meg. Er glad i farger jeg altså, men det er alikevel ikke noe for meg. Minner meg om butikken Gudruns!
Gjest Vampen Skrevet 6. mars 2015 #64 Skrevet 6. mars 2015 BTW - ser noen spør etter størrelsen. Jeg synes de er store i størrelsene, men det er visst bare meg det da.. Kanksje er det selvbildet mitt som er feil. Synes topper, kjoler, gensere og jakker kan bli litt for stort selv i minste størrelsen, bruker minste til nest minste i bukser, og M i tights. Hos H&M bruker jeg L i tights. M i bukse fra Vero Moda feks., ellers minste størrelser i overdeler hos alle andre også. Så er du kort som meg lir klærne heller fort store enn små. Anonymous poster hash: 688a2...210 Jeg synes heller ikke de er små i størrelsen, så jeg skjønner ikke hvorfor "alle" mener det. Uansett, Desigual er det merket jeg vet om med størst spenn, en del fint og en del som er regelrett forferdelig. Jeg er enig med de som skriver at trikset er å bruke det sammen med nøytrale ting. Ikke lesse på med enda mer. Jeg er absolutt ikke rosa stripe i håret og papegøye i øret typen, mer ankelstøvler og skinnjakke. 1
Gjest gloria Skrevet 7. mars 2015 #65 Skrevet 7. mars 2015 Synes klærne ligner lappetepper. Jeg er absolutt for farger, men Desigual tar det et steg for langt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #66 Skrevet 7. mars 2015 De er dritstygge og alt for dyre. Moren min er sånn steinerskolelærer-type, og elsker dem. Kjøpte en kjole i gave til henne en gang, kosta 900kr og så ut som noe jeg kunne slengt sammen på symaskina selv på 1 time Anonymous poster hash: ca4ac...7fb 2
Gjest Blubberella Skrevet 7. mars 2015 #67 Skrevet 7. mars 2015 Jeg skjønner jo at jeg må være litt sånn gal formingslærer til tross for at jeg er godt under 45 og overhodet ikke liker crazy hårsveiser og papegøyeøredobber, for jeg synes mange av klærne er stilige. Spesielt kjolene har jeg sansen for men selvsagt ikke alle. Denne f.eks. kunne jeg godt funnet på å gå i, med svarte strømpebukser, støvletter og kanskje en mørk jakke eller bolero til. Eller denne. Og denne var jo fin da. Håret mitt er helt normalt halvlangt, på grensen til kjedelig og briller bruker jeg ikke foreløpig. Men skal snart skaffe meg briller til bruk foran PCn, så da må jeg vel rive i et par knallfargede Men denne, denne og denne hadde jeg aldri kunnet gå med. 1
Gjest Tigress Skrevet 9. mars 2015 #68 Skrevet 9. mars 2015 Jeg skjønner jo at jeg må være litt sånn gal formingslærer til tross for at jeg er godt under 45 og overhodet ikke liker crazy hårsveiser og papegøyeøredobber, for jeg synes mange av klærne er stilige. Spesielt kjolene har jeg sansen for men selvsagt ikke alle. Denne f.eks. kunne jeg godt funnet på å gå i, med svarte strømpebukser, støvletter og kanskje en mørk jakke eller bolero til. Eller denne. Og denne var jo fin da. Håret mitt er helt normalt halvlangt, på grensen til kjedelig og briller bruker jeg ikke foreløpig. Men skal snart skaffe meg briller til bruk foran PCn, så da må jeg vel rive i et par knallfargede Men denne, denne og denne hadde jeg aldri kunnet gå med. Dei kjolane du lenka til synest eg absolutt er av dei beste dei har, og ganske fine, eg er samd. Men det er vel også opplese og vedteke her på huset at eg er kjerring, då. Sjølv om eg ikkje er over 40 ein gong!
PooCandy Skrevet 9. mars 2015 #69 Skrevet 9. mars 2015 (endret) http://www.desigual.com/en_US/accessories/womens-clothing/handbags/ Veskene var jo kule. Rettelse: enkelte av dem Klærne var jo ikke noe spesielle, typisk klær damer på 50+ går med, mormor går med slike klær. Endret 9. mars 2015 av PooCandy
Perelandra Skrevet 9. mars 2015 #70 Skrevet 9. mars 2015 Har nettopp sett på uavalget av klær fra Desigual hos Ellos. Her var det stor variasjon etter min smak. Disse kjolene liker jeg og kunne gjerne brukt Kjole nr. 1 Kjole nr. 2 Kjole nr. 3 Disse blusene liker jeg ikke, og får assosiasjoner til de fæle sekkeformede tunikaene fra Zizzi og andre plus size-butikker. Bluse nr. 1 Bluse nr. 2 2
Maleficenta Skrevet 9. mars 2015 #71 Skrevet 9. mars 2015 Har nettopp sett på uavalget av klær fra Desigual hos Ellos. Her var det stor variasjon etter min smak. Disse kjolene liker jeg og kunne gjerne bruktKjole nr. 1Kjole nr. 2Kjole nr. 3 Disse blusene liker jeg ikke, og får assosiasjoner til de fæle sekkeformede tunikaene fra Zizzi og andre plus size-butikker.Bluse nr. 1Bluse nr. 2 Kjolene hadde fint snitt men ser ut som de er blitt tegnet på av barn. Grufullt 1
Gjest Blubberella Skrevet 10. mars 2015 #72 Skrevet 10. mars 2015 Jeg ser ikke helt likheten mellom Desigual og Gudrun Sjødén altså... Begge har masse sterke farger men sistnevnte er mye mer 50-årig kunstner i flagrende gevanter, spesielt snittet. Jeg har faktisk til gode å se kunstneriske 50-åringer i Desigual. Da er det mye mer i denne gata med vide topper og enten lange skjørt eller store posete bukser. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #73 Skrevet 10. mars 2015 Jeg ser ikke helt likheten mellom Desigual og Gudrun Sjødén altså... Begge har masse sterke farger men sistnevnte er mye mer 50-årig kunstner i flagrende gevanter, spesielt snittet. Jeg har faktisk til gode å se kunstneriske 50-åringer i Desigual. Da er det mye mer i denne gata med vide topper og enten lange skjørt eller store posete bukser. Må si meg helt enig! Og om noen bergensere skulle lure - sjekket Design Forum i Bergen i dag, men de hadde ingenting av Desigual, kun de vanlige klærne i ull, ensfarga og slikt som de alltid har hatt.Anonymous poster hash: 688a2...210
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #74 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har 2 kjoler og en jeans,og jeg synes det er fine klær.Takk og lov at folk er ulike! Anonymous poster hash: 3e6dc...a31 1
Drizzt Skrevet 11. mars 2015 #75 Skrevet 11. mars 2015 Er det noen andre enn meg som synes at merket Desigual selger forferdelige hippie/gal lærer klær til en stiv pris? Ingen av klærne deres er fine jo, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker dem... Anonymous poster hash: b174a...2ec Jeg har flere plagg fra dette merket. Synes noen av mønstrene er veldig fine, mens andre er litt mye. Smak og behag. Foretrekker de framfor norsk kjedelig og grå stil. 2
Drizzt Skrevet 11. mars 2015 #76 Skrevet 11. mars 2015 http://www.desigual.com/en_US/accessories/womens-clothing/handbags/ Veskene var jo kule. Rettelse: enkelte av dem Klærne var jo ikke noe spesielle, typisk klær damer på 50+ går med, mormor går med slike klær. Jøss, du har en svært moderne mormor da som går i dette: http://www.desigual.com/es_ES/moda-mujer/vestidos/prod-tie_4-52V28B7?selectedPage=3som jeg forresten har og liker veldig godt
Gjest Tigress Skrevet 11. mars 2015 #77 Skrevet 11. mars 2015 I dag såg eg ei kåpe frå Desigual som verkeleg tok kaka, altså: tre ulike stoff, sydd saman i eit tilfeldig mønster, eg kjente att den derre rundinga som ser ut som ei målskive, det var tapetmønster, noko blankt skinnaktig, og eitt mønster til, trur eg. Kasta saman. Og midt bak, om lag ved rævholet, var det sydd på ein random knapp!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #78 Skrevet 11. mars 2015 "Rævhole"?? Unnskyld meg, men for en måte å beskrive andres klær! Kjenner jeg blir lei av "vi vet vest og er såå innmari klassiske" ligaen her inne! Takk og pris at det finnes folk som ikke følger disse "reglene" også, ellers hadde det blitt rimelig kjedelig Anonymous poster hash: 99fcf...569 2
Gjest Tigress Skrevet 11. mars 2015 #79 Skrevet 11. mars 2015 "Rævhole"?? Unnskyld meg, men for en måte å beskrive andres klær! Kjenner jeg blir lei av "vi vet vest og er såå innmari klassiske" ligaen her inne! Takk og pris at det finnes folk som ikke følger disse "reglene" også, ellers hadde det blitt rimelig kjedelig Anonymous poster hash: 99fcf...569 Kjære deg, det var på inga måte ei skildring av andres klede, det var ein referanse til ei plassering av ein knapp. Du treng ikkje like at eg kallar eit rævhol eit rævhol, men få no i alle fall med deg kva det refererer til før du tek av.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #80 Skrevet 11. mars 2015 Jøss, du har en svært moderne mormor da som går i dette: http://www.desigual.com/es_ES/moda-mujer/vestidos/prod-tie_4-52V28B7?selectedPage=3som jeg forresten har og liker veldig godt Dette er en typisk "hey, jeg er fra slummen i Latin-Amerika" kjole. Anonymous poster hash: b174a...2ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå